Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Νέα εποχή στο fundraising φέρνουν τα φιλανθρωπικά ιδρύματα μέσω NFTs

Καθώς τα NFTs αυξάνονται σε δημοτικότητα όλο και περισσότερο, ένας αυξανόμενος αριθμός φιλανθρωπικών οργανώσεων διεθνώς προσπαθεί να αξιοποιήσει τις δυνατότητες των ψηφιακών token, με φόντο τη δημιουργία ενός καινοτόμου μοντέλου fundraising. Όπως, ωστόσο, ανέφερε το Associated Press σε δημοσίευμα την περασμένη Τετάρτη, το όλο ζήτημα περιπλέκεται εξαιτίας της τεχνολογίας που χρησιμοποιούν τα NFTs, η οποία έχει τραβήξει την προσοχή των ρυθμιστικών αρχών.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η περίπτωση της Sosteno, μιας φιλανθρωπικής οργάνωσης υγειονομικής περίθαλψης στο Νιου Τζέρσεϊ, η οποία τον περασμένο μήνα ενημερώθηκε πως θα λάμβανε μια δωρεά ύψους 58.000 δολαρίων, με τη μορφή NFTs.

Ενώ η αποδοχή της δωρεάς ήταν εύκολη, χάρη στη συνεργασία με το Giving Block, ένα μη κερδοσκοπικό οργανισμό που βοηθά φιλανθρωπικά ιδρύματα να λαμβάνουν κρυπτονομίσματα, ο διευθύνων σύμβουλος της Sostento δήλωσε ότι οι λογιστές του οργανισμού συμβούλεψαν ενάντια στην απευθείας αποδοχής NFTs και κρυπτονομισμάτων, και υπέρ της συνεργασίας με μεσάζοντες για τη μετατροπή των εσόδων από τα NFTs σε πραγματικά χρήματα.

«Χρειάστηκε πολύς χρόνος για να καταλάβουμε πώς θα μπορούσαμε πραγματικά να το κάνουμε αυτό δυνατό», δήλωσε ο Joe Agoada, διευθύνων σύμβουλος της Sostento.

Εν τω μεταξύ, ορισμένοι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν τα NFTs και την προσέλκυση ενός ευρύτερου δικτύου δωρεών.

Τον Ιούλιο, το φιλοζωικό καταφύγιο “Save the Chimps” στην πολιτεία της Φλόριντα δημιούργησε NFTs από ζωγραφιές με τα δάχτυλα που έκαναν τρεις από τους χιμπατζήδες που φιλοξενούνται, ενώ στη συνέχεια οι ζωγραφιές πωλήθηκαν σε δημοπρασία.

Φυσικά, οι φιλανθρωπικοί οργανισμοί και οι ΜΚΟ δεν είναι οι μόνοι που έχουν εκδηλώσει έντονο ενδιαφέρον για την αγορά των NFTs, ενώ σταδιακά στο «παιχνίδι» των tokens μπαίνουν και εταιρείες εκτός του κλάδου του tech.

Ενδεικτικά, η Dole ανακοίνωσε νωρίτερα φέτος τα σχέδια της να πουλήσει κομμάτια πρωτότυπων έργων τέχνης ως NFT και να δωρίσει τα έσοδα για την αντιμετώπιση της επισιτιστικής κρίσης, ενώ η Procter & Gamble  δημοπράτησε έργα τέχνης εμπνευσμένα από το εμπορικό σήμα Charmin, σχεδιάζοντας να δωρίσει και εκείνη τα έσοδα από την πώληση των tokens.

Διαβάστε επίσης:

Adidas: Απόλυτα επιτυχημένο το «παρθενικό ταξίδι» στον κόσμο των NFT

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις