Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

RadioShack: Ο πάλαι ποτέ γίγαντας του retail θέλει οδηγήσει τις μεγαλύτερες γενιές στην υιοθέτηση των cryptos

Η αλυσίδα ηλεκτρονικών καταναλωτικών αγαθών ετοιμάζεται να μπει για τα καλά στο χώρο του DeFi λανσάροντας το δικό της token.

Η αμερικανική εταιρεία λιανικής RadioShack, η οποία τα τελευταία χρόνια προσπαθεί να βρει και πάλι τα πατήματά της, στρέφει το επίκεντρο της στρατηγικής της από τα ηλεκτρονικά καταναλωτικά προϊόντα στα ψηφιακά νομίσματα, εν μέσω της γενικότερης «έκρηξης» των κρυπτονομισμάτων, υποστηρίζοντας ότι θα μπορέσει να γεφυρώσει το χάσμα με τις παλαιότερες γενιές και να φέρει την τεχνολογία blockchain ένα βήμα πιο κοντά στη μαζική υιοθέτηση.

«Πιστεύουμε ότι ο καλύτερος τρόπος για να γίνουν τα κρυπτονομίσματα ακόμα πιο mainstream είναι να πρωτοστατήσει σε αυτή την προσπάθεια έναν αναγνωρισμένο όνομα στο χώρο της τεχνολογίας», αναφέρει η αλυσίδα λιανικής. «Οι παλαιότερες γενιές απλά δεν εμπιστεύονται τις νέες ιδέες της γενιάς του Bitcoin», προσθέτει.

Η γνωστή αλυσίδα franchise, η οποία πέρυσι έκλεισε τα 100 χρόνια παρουσίας στην αμερικανική αγορά παρουσίασε πρόσφατα τα σχέδιά της, ανακοινώνοντας την κυκλοφορία ενός νέου token με την ονομασία RADIO, ως μέρος του RadioShack DeFi. Η αποκεντρωμένη χρηματοοικονομική αξιοποιεί πρωτόκολλα που βασίζονται σε blockchain τα οποία, μεταξύ άλλων, επιτρέπουν στους χρήστες να ανταλλάσσουν κεφάλαια χωρίς την ανάγκη μεσολάβησης ενός μεσάζοντα, όπως μια τράπεζα.

Τα σχέδια της RadioShack για το DeFi θα βοηθήσουν, σύμφωνα με την ίδια, τους χρήστες να ανταλλάσσουν μεταξύ τους tokens χωρίς αυτά να χρειάζονται να περάσουν από έναν παραδοσιακό μεσάζοντα. Το εγχείρημα της RadioShack θα υποστηριχθεί από το πρωτόκολλο Atlas USV (συντομογραφία του Universal Store of Value), το οποίο χρησιμοποιείται για την άλλων εφαρμογών πάνω σε αυτό.

Σημειώνεται πως η RadioShack υπέβαλε αίτηση πτώχευσης το 2015 και ξανά το 2017. Η πάλαι ποτέ κραταιά retail αλυσίδα αγοράστηκε από την Retail Ecommerce Ventures το 2020, το κεφάλαιο επιχειρηματικών συμμετοχών του Alex Mehr και του Tai Lopez, οι οποίοι είναι επίσης οι ιθύνοντες πίσω από την Atlas USV. Στο χαρτοφυλάκιο της Retail Ecommerce Ventures συμπεριλαμβάνονται γνωστά αλλά σε φθίνουσα πορεία τα τελευταία χρόνια brands, όπως η Pier 1 Imports, η Steinmart και η Dressbarn.

Η RadioShack υποστηρίζει πως ο παγκόσμιος κλάδος των κρυπτονομισμάτων δεν εστιάζει στη «μεγάλη εικόνα» αλλά στην «κερδοσκοπία και δεν επενδύει στο πώς θα κάνει τους μεγαλύτερους ηλικιακά χρήστες να εμπιστευτούν τις νέες τεχνολογίες». Η εταιρεία σημειώνει μάλιστα πως υπάρχει ένα «πραγματικό χάσμα γενεών» μεταξύ του μέσου χρήστη κρυπτονομισμάτων και ενός εταιρικού CEO.

«Αυτή η δημογραφική διαφορά δημιουργεί ένα σημαντικό ψυχολογικό εμπόδιο στην υιοθέτηση κρυπτονομισμάτων», τονίζει η RaidioShack. Σύμφωνα με την αμερικανική αλυσίδα «το RadioShack και μόνο το RadioShack μπορεί να γεφυρώσει το χάσμα και να οδηγήσει τα κρυπτονομίσματα στο mainstream».

Αν και δεν είναι σαφές πότε σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το token RADIO, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να γραφούν ήδη στη waitlist μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της RadioShack.

Διαβάστε επίσης:

Binance: To No.1 ανταλλακτήριο κρυπτονομισμάτων “μπαίνει” στη γαλλική αγορά με επένδυση 100 εκατ. ευρώ

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις