Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Και η Walmart μπαίνει στο “χορό” του metaverse – Σχεδιάζει virtual αγαθά και λανσάρει NFTs

Η Walmart κατοχύρωσε στα τέλη του περασμένου μήνα που αρκετά νέα εμπορικά σήματα, γεγονός που υποδηλώνει την πρόθεση της γνωστής αλυσίδας να παράγει  και να πουλήσει εικονικά αγαθά στο κοντινό μέλλον.

Η Walmart εξετάζει με αυξημένο ενδιαφέρον τις προοπτικές του metaverse, με τον κολοσσό του αμερικανικού οργανωμένου λιανεμπορίου να σχεδιάζει τη δημιουργία του δικού της κρυπτονόμισματος  καθώς και το λανσάρισμα non-fungible tokens (NFTs).

Η Walmart κατοχύρωσε στα τέλη του περασμένου μήνα που αρκετά νέα εμπορικά σήματα, γεγονός που υποδηλώνει την πρόθεση της γνωστής αλυσίδας να παράγει  και να πουλήσει εικονικά αγαθά στο κοντινό μέλλον, όπως ηλεκτρονικά είδη, διακοσμητικά σπιτιού, παιχνίδια, αθλητικά είδη και προϊόντα προσωπικής φροντίδας. Παράλληλα, πρόθεση της εταιρείας είναι να προσφέρει στους χρήστες ένα εικονικό νόμισμα, καθώς και NFTs.

Σύμφωνα με το Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ, η Walmart υπέβαλε τις σχετικές αιτήσεις στις 30 Δεκεμβρίου, ενώ συνολικά, έχουν υποβληθεί επτά ξεχωριστές αιτήσεις.

Σε επίσημη δήλωση, η Walmart υποστήριξε ότι «βρίσκεται σε μια συνεχή αναζήτηση σχετικά με το πώς οι αναδυόμενες τεχνολογίες μπορούν να διαμορφώσουν την αγοραστική εμπειρία του μέλλοντος.». Αρνήθηκε ωστόσο να σχολιάσει το περιεχόμενο των αιτήσεων για την κατοχύρωση νέων εμπορικών σημάτων.

«Δοκιμάζουμε συνεχώς νέες ιδέες. Μερικές ιδέες γίνονται προϊόντα ή υπηρεσίες που φτάνουν στους πελάτες. Ορισμένα τα δοκιμάζουμε, τα ξαναφτιάχνουμε και μαθαίνουμε από αυτά».

«Χρησιμοποιούνται αρκετές νέες ορολογίες στις εν λόγω αιτήσεις, πράγμα που δείχνει ότι σε εξέλιξη βρίσκεται ένα καλά καταρτισμένο πλάνο σχετικά με το ποια θα είναι η στάση της εταιρείας απέναντι στα κρυπτονομίσματα και το metaverse, τον εικονικό κόσμο που δεν αποκλείεται σύντομα να είναι πραγματικότητα» τόνισε ο Josh Gerben, δικηγόρος εξειδικευμένος σε θέματα εμπορικών σημάτων.

Ο κ. Gerben πρόσθεσε ότι από τότε που η Facebook ανακοίνωσε την αλλαγή της επωνυμίας της σε  Meta, σηματοδοτώντας τις φιλοδοξίες της πέρα ​​από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι επιχειρήσεις σπεύδουν η μία μετά την άλλη, να καταλάβουν πώς οι δραστηριότητές τους θα μπορούσαν να ταιριάξουν με τη νέα εικονική πραγματικότητα.

Ο Josh Gerben σημείωσε ότι όσο περισσότεροι καταναλωτές εξοικειώνονται με το metaverse και τα αντικείμενα που είναι καταχωρημένα στο blockchain, τόσο περισσότεροι retailers θα θέλουν να δημιουργήσουν το δικό τους οικοσύστημα γύρω από αυτό.

Η Nike υπέβαλε τον περασμένο Νοέμβριο και εκείνη μια σειρά αιτήσεων για την κατοχύρωση εμπορικών σημάτων με φόντο τη στρατηγική της να πουλήσει εικονικά επώνυμα αθλητικά παπούτσια και ρούχα. Αργότερα τον ίδιο μήνα, ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη Roblox για την από κοινού δημιουργία ενός διαδικτυακού κόσμου με την επωνυμία Nikeland. Τον Δεκέμβριο, η Nike αγόρασε την εταιρεία εικονικών αθλητικών παπουτσιών RTFKT για ένα άγνωστο ποσό.

Η Gap ξεκίνησε επίσης να πουλάει NFTs των εμβληματικών της φούτερ. Η εταιρεία δήλωσε ότι τα νέα της NFTs  θα διατίθενται σε τιμές από 8,30 δολάρια έως 415 δολάρια και θα συνοδεύονται από ένα φυσικό φούτερ.

Μια έκθεση CB Insights παρουσίασε μερικούς από τους λόγους για τους οποίους οι retailers και τα μεγάλα brands θέλουν να μπουν στο «χορό» του metaverse, ο οποίος μπορεί, μεταξύ άλλων, να δημιουργήσει νέες ροές εσόδων.

Η κυκλοφορία των NFTs επιτρέπει στις επιχειρήσεις να μετατρέψουν φυσικά προϊόντα και υπηρεσίες σε μορφή token, με στόχο τη μείωση του κόστους των διαδικτυακών συναλλαγών. Όσον αφορά πολυτελή brands, όπως η Gucci και η Louis Vuitton, τα NFTs μπορούν να χρησιμεύσουν ως μια μορφή πιστοποίησης για απτά και πιο ακριβά αγαθά, σημείωσε η CB Insights.

Σύμφωνα με τον Frank Chaparro, διευθυντή της εταιρείας παροχής υπηρεσιών κρυπτογράφησης The Block, πολλοί έμποροι λιανικής εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προβλήματα εξαιτίας της καθυστερημένης εισόδου στο χώρο του e-commerce, επομένως δε θέλουν να χάσουν καμία από τις ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει το μετασύμπαν.

Διαβάστε επίσης:

H Η&Μ εισέρχεται στο Metaverse… της CΕΕΚ

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις