Το YouTube πάει προς Web3 και podcasts εν μέσω ανταγωνισμού

Από την μια η νέα ψηφιακή εποχή και από την άλλη το TikTok οδηγούν κορυφαίες πλατφόρμες στην "αλλαγή σχεδίου".

Η CEO του YouTube, Susan Wojcicki δήλωσε χθες ότι η πλατφόρμα θα επεκταθεί σε νέες τεχνολογίες, φτάνοντας μέχρι και τα NFTs. Μιλώντας για τις προτεραιότητες της εταιρείας που ανήκει στην Google, η Wojcicki δεν αναφέρθηκε περαιτέρω στα ακριβή σχέδια του YouTube, αλλά κατέστησε σαφές ότι ο δημοφιλής ιστότοπος βίντεο θα «παίξει» σε τομείς που ανέρχονται τελευταία στο προσκήνιο.

Η Wojcicki δήλωσε ότι το YouTube εμπνέεται από όλα όσα συμβαίνουν στο Web3, έναν όρο που συζητείται έντονα στο Twitter και έχει καταλήξει να αντιπροσωπεύει το επόμενο επίπεδο στην εξέλιξη του διαδικτύου, περιλαμβάνοντας τεχνολογίες blockchain, crypto και αποκεντρωμένες πλατφόρμες, δηλαδή ένα πολύ διαφορετικό κόσμο από το σημερινό μοντέλο του ίντερνετ, όπου κυριαρχούν η Google και άλλοι κολοσσοί τις τελευταίες δύο δεκαετίες.

Το YouTube είναι η τελευταία εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης που υιοθετεί το λεγόμενο «φουτουριστικό» λεξιλόγιο και κατευθύνει τη στρατηγική της γύρω από την ιδέα μιας συνεχούς ψηφιακής οικονομίας. Η ιστοσελίδα έχει ήδη μιλήσει στους δημιουργούς βίντεο, λέγοντας τους ότι θα αποκτήσουν νέους τρόπους να κερδίζουν χρήματα από το μοντέλο που σχεδιάζουν.

Διαφημίσεις και podcasts

Το τρίτο τρίμηνο, τα έσοδα από διαφημίσεις στο YouTube αυξήθηκαν κατά 43% σε 7,21 δισ. δολάρια από 5,04 δισ. δολάρια πριν από ένα χρόνο, ακολουθώντας τη συνολική αύξηση των εσόδων της Google, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας την προηγούμενη εβδομάδα.

Η Wojcicki δήλωσε επίσης ότι το YouTube σχεδιάζει να εμβαθύνει στο podcasting, το οποίο θα προσφέρει μια άλλη οδό διανομής και προώθησης του περιεχομένου για τους χρήστες, καθώς η Google εντείνει την προσπάθειά της να ανταγωνιστεί το TikTok στα σύντομα viral βίντεο.

Σχετικά με αυτό, η διευθύνουσα σύμβουλος σχολίασε ότι το ανταγωνιστικό προϊόν του YouTube ονόματι Shorts, μικρής διάρκειας stories που παρουσιάζονται σε μορφή βίντεο μέσα στην πλατφόρμα, έχει φτάσει τις 5 τρις προβολές – ιστορικό ρεκόρ από όταν άρχισαν το 2020.

Η Wojcicki δήλωσε τέλος ότι η εταιρεία βρίσκεται πλέον στα πρώτα στάδια της δοκιμής ενός τρόπου ενσωμάτωσης των αγορών στα Shorts, ενώ αναμένεται να προσλάβει περισσότερα άτομα που θα ενημερώνουν τους δημιουργούς σχετικά με τις λεπτομέρειες και τις παραβιάσεις της νέας πολιτικής περιεχομένου και λειτουργίας.

Διαβάστε σχετικά:

YouTube Shorts: Το αντίπαλο δέος του TikTok έρχεται στην Ελλάδα

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις