TeamViewer: Remote εξυπηρέτηση πελατών για Smart TV σε συνεργασία με τη Vestel

Η συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών περιλαμβάνει εκατοντάδες χιλιάδες συσκευές Smart TV που κατασκευάστηκαν από τη Vestel για την ευρωπαϊκή αγορά, οι οποίες θα παραδοθούν με προεγκατεστημένο το λογισμικό QuickSupport της TeamViewer.

Η TeamViewer ανακοίνωσε σήμερα ότι η λύση συνδεσιμότητας της επιτρέπει έναν νέο τρόπο απομακρυσμένης υποστήριξης πελατών για τις Smart TV που παράγονται από τον κορυφαίο κατασκευαστή τεχνολογίας Vestel. Η εταιρεία είναι ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές ηλεκτρονικών συσκευών και ένας από τους τρεις κορυφαίους παγκόσμιους παραγωγούς τηλεόρασης, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής τηλεοράσεων για σχεδόν κάθε μεγάλη μάρκα τηλεόρασης σε όλο τον κόσμο. Η συμφωνία περιλαμβάνει εκατοντάδες χιλιάδες συσκευές Smart TV που κατασκευάστηκαν από τη Vestel για την ευρωπαϊκή αγορά, οι οποίες θα παραδοθούν με προεγκατεστημένο το λογισμικό QuickSupport της TeamViewer.

Η λύση συνδεσιμότητας της TeamViewer θα χρησιμοποιηθεί από το προσωπικό τεχνικής υποστήριξης για απομακρυσμένη σύνδεση με τις Smart TV των Ευρωπαίων πελατών τους, για παράδειγμα εάν χρειάζονται βοήθεια για τη σωστή ρύθμιση της λειτουργίας της τηλεόρασης ή αντιμετωπίζουν προβλήματα λογισμικού ή χρήσης. Για αυτό, η εφαρμογή QuickSupport TeamViewer είναι προεγκατεστημένη στις Smart TV που βασίζονται σε Android. Αφού επικοινωνήσουν με τη γραμμή επικοινωνίας μέσω τηλεφώνου, οι πελάτες μπορούν να έχουν εφάπαξ απομακρυσμένη πρόσβαση στην τηλεόρασή τους μέσω της εφαρμογής QuickSupport, να μοιραστούν την οθόνη με τον υπάλληλο του τμήματος υποστήριξης και να λύσουν γρήγορα το πρόβλημα μαζί.

Οι λόγοι που η Vestel χρησιμοποιεί την TeamViewer για τη νέα υπηρεσία είναι η αποδεδειγμένη και εύκολη υποστήριξη συσκευών Android και η εξαιρετικά ασφαλής και σταθερή σύνδεση. Επιπλέον, λόγω της παράδοσης Smart TV σε όλη την Ευρώπη, η διαθεσιμότητα του λογισμικού της TeamViewer σε όλες τις επιθυμητές γλώσσες έπαιξε επίσης σημαντικό ρόλο στην απόφαση.

Ο Barış Altınkaya, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ και Διαχείρισης Προϊόντων της Vestel αναφέρει: «Οι πελάτες μας δεν περιμένουν μόνο την υψηλότερη ποιότητα για τις τηλεοράσεις τους, αλλά και την υπερσύγχρονη εξυπηρέτηση πελατών. Με την ενσωμάτωση της TeamViewer στις έξυπνες τηλεοράσεις μας, πηγαίνουμε πραγματικά την υποστήριξή μας σε επόμενο επίπεδο και προσφέρουμε στους πελάτες μας έναν εύκολο τρόπο να λύσουν γρήγορα τα προβλήματα με τη νέα τους συσκευή. Η απόφαση να πάτε με την TeamViewer ήταν εύκολη: Η TeamViewer είναι ένας αξιόπιστος και έμπιστος συνεργάτης με γνωστή επωνυμία, μια ασύγκριτα εύχρηστη λύση και μια αποδεδειγμένη εμπειρία με συνδεδεμένες συσκευές Android.»

Ο Jan Junker, Executive Vice President Solution Delivery στην TeamViewer αναφέρει: «Η TeamViewer δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να ψηφιοποιούν διαδικασίες σε ολόκληρη την αλυσίδα τους – συμπεριλαμβανομένης της τεχνικής υποστήριξης πελατών. Η περίπτωση χρήσης με τη Vestel δείχνει πώς οι πελάτες μας μπορούν να αξιοποιήσουν τη δύναμη των ψηφιακών λύσεων μας για να κάνουν μια διαδικασία πολύ πιο αποτελεσματική, και έτσι να δημιουργήσουν προστιθέμενη αξία τόσο για τον πελάτη όσο και για την εταιρεία. Δεύτερον, είναι επίσης ένα ωραίο παράδειγμα του πόσο συνδεδεμένος είναι ήδη ο κόσμος μας σήμερα – έξυπνες και συνδεδεμένες συσκευές υπάρχουν παντού και είναι υπέροχο που οι ευκαιρίες για εξ αποστάσεως υποστήριξη των ανθρώπων στη χρήση τους αυξάνονται εκθετικά».

Διαβάστε επίσης:

TeamViewer και NSF ψηφιοποιούν την βιομηχανία τροφίμων με AR

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις