Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Amano έλαβε 1,5 εκατ. ευρώ για καλύτερο email marketing και λιγότερα spam

Η Startup δεν περιορίζεται στο να εμποδίζει απλά τα mail να φτάνουν αλλά θέλει να βελτιώσει την προσέγγιση επιχειρηματιών-πελατών μέσα από μια πιο related προώθηση περιεχομένου σε επίπεδο προτάσεων και newsletters.

Η Startup Amano με έδρα τη Βαρσοβία συγκέντρωσε 1,5 εκατ. ευρώ σε έναν pre-seed γύρο για να βελτιώσει την εμπειρία του e-commerce αμέσως μετά την πώληση. Αν και βρίσκεται ακόμη σε στάδιο ανάπτυξης, η νεοφυής επιχείρηση υπόσχεται να φτιάξει έναν aggregator που θα καταργήσει το spam από διαφημιστικά email, παρέχοντας στους καταναλωτές μια ολοκληρωμένη επισκόπηση όλων όσων χρειάζονται εκείνη την στιγμή.

Όντας προηγουμένως bootstrapped και υποστηρίζοντας μια ομάδα 12 ατόμων, η νέα χρηματοδότηση της Amano θα χρησιμοποιηθεί για την περαιτέρω προώθηση των προσπαθειών πρόσληψης παράλληλα με την ανάπτυξη προϊόντων.

Όσο για την pre-seed χρηματοδότηση της Amano ύψους 1,5 εκατ. ευρώ, αυτή δόθηκε από τις KAYA VC, Big Bets VC, Next Road Ventures και Kogito Ventures, με την υποστήριξη πλήθους επενδυτών αγγέλων, όπως ο συνιδρυτής της Snowflake Marcin Żukowski, ο Sebastian Szczygiel, πρώην CMO της Huuuge που τώρα διευθύνει την Kickstart Mobile, και οι ιδρυτές της Packhelp Wojciech Sadowski και Maciej Zając.

Έχοντας δημιουργήσει τις διαδικτυακές πλατφόρμες Frisco.pl που εξαγοράστηκε από την Eurocash το 2015 και Daily.pl, η οποία εξαγοράστηκε από την Wolt το 2018, οι entrepreneurs  Małgorzata Sitkowska και Nicolas Jedraszak αναλαμβάνουν τώρα μια τεράστια πρόκληση για να επανεφεύρουν την εμπειρία του καταναλωτή στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Προς το παρόν, η αποστολή μηνυμάτων στα email του πελάτη μόλις αγοράσει κάτι δεν έχει και πολύ νόημα για τον ίδιο, σύμφωνα με την Sitkowska. Ωστόσο, οι περισσότερες επικοινωνίες μεταξύ των πελατών, των καταστημάτων και των παρόχων παράδοσης γίνονται μέσω email.

Αν δει κανείς τον όγκο των μηνυμάτων στο email που σχετίζονται με την αγορά και τα εκατοντάδες newsletters που λαμβάνουν οι χρήστες κάθε μήνα, γίνεται όλο και πιο δύσκολο το να παρακολουθήσουν τι συμβαίνει με τις αγορές τους σε κάθε δεδομένη χρονική στιγμή. Τα περισσότερα μηνύματα είναι άσχετα και επομένως αγνοούνται από τον μέσο καταναλωτή, τουλάχιστον μέχρι να φτάσει η παραγγελία τους.

Η Amano θέλει να συγκεντρώσει όλα αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου “σε ένα μαντρί”, ανεξάρτητα από την αγορά, και να παρέχει στους πελάτες στατιστικά στοιχεία παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο, μαζί με μια διαδικασία αναφοράς ή/και επιστροφής με 1 κλικ, κάτι που όλοι έχουμε συνηθίσει, αλλά εκτός Amazon.

Από την πλευρά του εμπόρου, αν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο της Amano, παρέχοντας στους καταναλωτές μια απλοποιημένη επισκόπηση, η υπηρεσία θα προσφέρει σε αμέτρητους αριθμούς πωλητών-προμηθευτών μια νέα ευκαιρία για να βελτιώσουν τις σχέσεις και να αυξήσουν τις ευκαιρίες δέσμευσης με τους (δυνητικούς) πελάτες.

Με το -quick- commerce να έχει γίνει τάση, η αγορά θα ξεχωρίσει αρκετά σύντομα τους retailers που είναι σε θέση να μετατρέψουν αυτούς που αγοράζουν για πρώτη φορά σε πιστούς πελάτες από εκείνους που δεν το κάνουν.

Η συχνότητα των online αγορών έχει φτάσει μάλιστα σε πρωτοφανή νούμερα με το ηλεκτρονικό εμπόριο να έχει γίνει βασικό μέρος της οικονομίας, γεγονός που αποτελεί μια κορυφαία ευκαιρία για την Amano στο να επανασχεδιάσει την επικοινωνία μεταξύ εμπόρων και καταναλωτών, πηγαίνοντας την εμπειρία του χρήστη στο επόμενο επίπεδο.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις