Το Shein “μαζεύει” κεφάλαια ύψους 100 δισ. δολαρίων και πλησιάζει την SpaceX

Αν η e-commerce εταιρεία φτάσει σε αξία το 1 δισ. με το νέο fund, θα γίνει η τρίτη πιο πολύτιμη Startup μετά την ByteDance και την SpaceX, ξεπερνώντας ήδη την Amazon.

Η κινεζική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου Shein εξετάζει ένα γύρο χρηματοδότησης που θα αποτιμούσε την εταιρεία στα 100 δισ. δολάρια, σύμφωνα με το Bloomberg. Η e-commerce επιχείρηση φέρεται να συζητά με πιθανούς επενδυτές, συμπεριλαμβανομένης της General Atlantic, σχετικά με τον στόχο της να συγκεντρώσει περίπου 1 δισ. δολάρια. Εάν η Shein φτάσει τα 100 δισ. δολάρια, θα γίνει η τρίτη πιο πολύτιμη Startup παγκοσμίως, μετά την ByteDance και τη SpaceX, σύμφωνα με το δημοσίευμα.

Η Shein είχε μιλήσει για τις προθέσεις της τον περασμένο Μάιο, λέγοντας ότι η αξία της αποτιμάται σε αρκετά δισεκατομμύρια δολάρια, χωρίς να είχε τότε σχέδια για αρχική δημόσια προσφορά (IPO). Ωστόσο, καθώς οι συνομιλίες συνεχίζονται σε λεπτομέρειες σχετικά με το μέγεθος της συγκέντρωσης κεφαλαίων και την επικείμενη αποτίμηση, ενδέχεται όμως να αλλάξουν ακόμη.

Η επιτυχία της Shein οφείλεται σε έναν συνδυασμό παραγόντων, όπως η καταλληλότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας, ο σχεδιασμός ρούχων με βάση τα δεδομένα αλλά και τα φορολογικά κενά τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Κίνα, κάτι που συνέβη κατά τη διάρκεια ενός εμπορικού πολέμου. Πέρσι, η εταιρεία έγινε μεγαλύτερη από την Amazon όσον αφορά τις λήψεις εφαρμογών αγορών στα καταστήματα των ΗΠΑ.

Με βάση το PYMNTS, η άνοδος της Shein ξεπερνά την προαναφερθείσα Amazon, μαζί με την AliExpress και τη Walmart. Η εταιρεία ιδρύθηκε από τον Chris Xu το 2008, και η εταιρεία διερεύνησε την παραγωγή και την εσωτερική εφοδιαστική, προσπαθώντας να μετατρέψει τις high fashion εμφανίσεις σε fast fashion μόδα μέσα σε λίγες εβδομάδες. Τον Φεβρουάριο, το Shein επέκτεινε “επιθετικά” το γραφείο της στη Σιγκαπούρη, αφού έκανε μια επιχείρηση από την Σιγκαπούρη την de facto εταιρεία χαρτοφυλακίου της.

Η Shein εκτιμάται ότι έφερε 10 δισ. δολάρια πέρυσι, αξιοποιώντας διασημότητες όπως η Katy Perry και ο Lil Nas X για διαφημίσεις, ενώ παράλληλα εισήγαγε έναν διαδικτυακό διαγωνισμό μόδας που θυμίζει το “Project Runway”, προσεγγίζοντας έτσι όλο και περισσότερο καταναλωτικό κοινό. Η εταιρεία άρχισε επίσης να χρησιμοποιεί υπηρεσίες buy now, pay later (BNPL) με την Klarna από το 2020, καθιστώντας τα προϊόντα της πιο προσιτά στις νεότερες γενιές που αποτελούν μεγάλο κομμάτι των αγοραστών της.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις