Η Airbnb κάνει την μεγαλύτερη αλλαγή της δεκαετίας!

Σκοπός της Startup είναι να στρέψει το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών σε εναλλακτικούς προορισμούς και να αυξήσει την δημοτικότητα λιγότερων δημοφιλών δραστηριοτήτων.

Η Airbnb πραγματοποιεί σημαντικές αλλαγές στις κεντρικές λειτουργίες της.

Συνήθως, όταν κάποιος πραγματοποιεί μια κράτηση online, αναζητά την περιοχή που τον ενδιαφέρει και βλέπει τα ανάλογα αποτελέσματα. Αυτό το παράδειγμα αλλάζει, ο νέος σχεδιασμός αποδυναμώνει τη σημασία της γραμμής αναζήτησης που σας ρωτάει πού θέλετε να πάτε, και αντ’ αυτού σας ωθεί να διαλέξετε από 56 “κατηγορίες” που ξεδιπλώνουν τι θέλετε να κάνετε όταν φτάσετε στον προορισμό σας.

Ολόκληρος ο σχεδιασμός έχει ως στόχο να σας ενθαρρύνει να σκεφτείτε ευρύτερα τις τοποθεσίες που μπορούν να προσφέρουν ικανοποιητικές διακοπές, ενώ παράλληλα προωθεί τις ίδιες τις ιδιότητες ως μοναδικές εμπειρίες που αξίζει να κάνετε ένα ταξίδι, ανεξάρτητα από την πόλη στην οποία βρίσκονται.
«Βρισκόμαστε σε εκατό χιλιάδες πόλεις. Πολύ λίγοι άνθρωποι μπορούν να σκεφτούν να πληκτρολογήσουν περισσότερα από 20 μέρη [σε μια γραμμή αναζήτησης]», λέει ο Brian Chesky, διευθύνων σύμβουλος της Airbnb. Σκοπός της εταιρείας είναι οι ταξιδιώτες να γνωρίσουν νέα μέρη και να μην ακολουθούν απλώς την «περπατημένη». Οι προτάσεις περιλαμβάνουν δραστηριότητες όπως κάμπινγκ και σέρφινγκ, τοποθεσίες όπως παραλία ή αμπελώνας και σχέδια σπιτιών όπως δεντρόσπιτα.

Ο νέος τρόπος λειτουργίας της Airbnb.

Παλαιότερα, αν κάποιος ήθελε να πάει για αν γευσιγνωσία κρασιού, έπρεπε να πληκτρολογήσετε π.χ. Sonoma ή Γαλλία ...

Τώρα με ένα απλό κλικ στην κατηγορία «αμπελώνες» εμφανίζονται ακόμα περισσότερες επιλογές! Η δημιουργία αυτών των κατηγοριών – οι οποίες θα επεκταθούν με την πάροδο του χρόνου – ήταν κάτι περισσότερο από μια επιφανειακή άσκηση σχεδιασμού. Η εταιρεία χρησιμοποίησε τεχνητή νοημοσύνη προκειμένου να αναλύσει το κείμενο και τις εικόνες 4 εκατομμυρίων ακινήτων.

Ίσως αυτό το μοντέλο αντιμετωπίσει κωλύματα στην μοντελοποίησή του, πάντως η εταιρεία έχει θέσει αρκετά ψηλά τις προσδοκίες της. Με τον νέο μοντέλο location agnostic, οι οικοδεσπότες δεν αντιμετωπίζουν τον τοπικό αλλά τον παγκόσμιο ανταγωνισμό.  Επενδυτές έχουν ήδη αναλάβει πολλές καταχωρήσεις της Airbnb. Είναι εύκολο να υποθέσει κανείς ότι αυτή η νέα Airbnb αναγκάζει τους οικοδεσπότες της να επενδύσουν σημαντικά στις δικές τους ιδιοκτησίες με σκοπό να συμβαδίσουν με τον φρέσκο ανταγωνισμό.

«Νομίζω ότι αυτό πρόκειται να ενθαρρύνει τους οικοδεσπότες να ανταγωνίζονται με βάση κάτι περισσότερο από την τιμή» λέει ο Chesky. Πάντως αυτές οι ενημερώσεις μπορούν να επιτρέψουν σε κάθε κατάλυμα, ανεξάρτητα από την τοποθεσία, να έχει την ευκαιρία να λάμψει.

Gentrification και Airbnb

Η άλλη πιθανή επίδραση αφορά τις ίδιες τις κοινότητες, η Airbnb έχει ήδη επηρεάσει προορισμούς με υψηλή τουριστική κίνηση: Περιοχές όπως η Sonoma είναι γεμάτες με πινακίδες διαμαρτυρίας για την Airbnb, που έχουν αναρτηθεί από κατοίκους που έχουν βαρεθεί τις ενοικιάσεις. Η υπόθεση Airbnb έχει επηρεάσει εξίσου και πολλές κεντρικές περιοχές της Αθήνας, η υπερ-δημοτικοποιήσει μπορεί μελλοντικά να επηρεάσει μικρότερες πόλεις.

«Δεν γνωρίζουμε με 100% βεβαιότητα πώς θα λειτουργήσει αυτό το προϊόν. Είμαστε σίγουροι. Αλλά το θέμα είναι ότι εξακολουθούμε να είμαστε πρόθυμοι να πάρουμε το ρίσκο . . για να κάνουμε μια τεράστια αλλαγή που πιθανότατα θα επηρεάσει τον τομέα», επισημαίνει ο Chesky.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις