Η Personio εξαγόρασε την Back και επεκτείνεται σε ολόκληρη την Ευρώπη

Η HRTech με έδρα την Λωζάνη παρέχει αυτοματοποιημένες λύσεις στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις προκειμένου να διαχειρίζονται τα αιτήματα των εργαζομένων τους με καινοτόμα μέσα

H Personio ανακοίνωσε την εξαγορά της Back, μια λύση για την διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού με έδρα το Βερολίνο.

Στόχος της HRTech με έδρα το Μόναχο, τη Μαδρίτη, το Λονδίνο, το Δουβλίνο και το Άμστερνταμ, είναι να καταστήσει τις διαδικασίες πρόσληψης και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού σε ολόκληρη την ήπειρο- όσο το δυνατόν πιο διαφανείς.

Η Personio είναι ένας από τους πολυτιμότερους μονόκερους της Ευρώπης

Η αξία της έχει αποτιμηθεί σε πάνω από 5,7 δισ. ευρώ και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, με περισσότερους από 1.000 υπαλλήλους. Είναι μια εταιρεία που φιλοδοξεί να προκαλέσει θετικό κοινωνικό αντίκτυπο και να προωθήσει την αλλαγή.

Για τον σκοπό αυτό, έχει δρομολογηθεί η ίδρυση του Ιδρύματος Personio ως ανεξάρτητου και μη κερδοσκοπικού οργανισμού που θα προσφέρει οικονομική και επιχειρηματική υποστήριξη σε ΜΚΟ και κοινωνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην εκπαίδευση και τη δράση για το κλίμα.

Η λύση Back αυτοματοποιεί βασικές διαδικασίες για την διαχείριση HR, καθιστώντας την διαδικασία αποδοτικότερη και λιγότερο χρονοβόρα. Ως εκ τούτου, η εξαγορά υποστηρίζει τη στρατηγική κατεύθυνση της Personio για την προώθηση και επέκταση της κατηγορίας People Workflow Automation, η οποία δίνει τη δυνατότητα στις ομάδες ανθρώπινου δυναμικού των μικρομεσαίων επιχειρήσεων να εργάζονται αποτελεσματικά σε διάφορα τμήματα με την χρήση καινοτόμων εργαλείων.

Με τη συμφωνία, τα υπάρχοντα προϊόντα της Back για την έκδοση εισιτηρίων και τη διαχείριση data θα ενσωματωθούν πλήρως στις υπηρεσίες της Personio. Οι ιδρυτές Christian Eggert (CEO) και James Lafa (CTO) θα ενταχθούν στην Personio ως Head of Product και Head of Engineering αντίστοιχα για τις λειτουργίες Workflow, Ticketing και Knowledge στο πλαίσιο της Personio.

Η startup που ιδρύθηκε το 2018, βοηθά το τμήμα του HR να διεκπεραιώνει τα αιτήματα των εργαζομένων και να παρέχουν αυτοματοποιημένες απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις μέσω συνομιλίας ticketing, διαχείρισης γνώσεων και αυτοματοποίησης ροής εργασιών. Επιτρέπει στους εργαζόμενους να υποβάλλουν αιτήματα και να λαμβάνουν αυτοματοποιημένες απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις μέσω καθημερινών καναλιών επικοινωνίας, όπως το Slack ή ο Microsoft Teams. Για παράδειγμα, εάν ένας εργαζόμενος πρέπει να αναφέρει ένα σφάλμα στην απόδειξη μισθοδοσίας του, έχει ένα ενιαίο μέρος για να θέσει αυτό το ερώτημα – και το HR μπορεί να απαντήσει ή ακόμη και να αυτοματοποιήσει απαντήσεις μέσω μιας εσωτερικής βάσης πληροφοριών που τροφοδοτείται από ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη.

Παράλληλα με την εξαγορά, η Personio ανακοίνωσε επίσης μόλις το άνοιγμα νέων γραφείων στο Βερολίνο και τη Βαρκελώνη για να προωθήσει την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας. Το γραφείο του Βερολίνου θα φιλοξενήσει 20 υφιστάμενα μέλη της ομάδας που μέχρι σήμερα εργάζονταν εξ αποστάσεως από την περιοχή, καθώς και 13 υπαλλήλους της Back, οι οποίοι θα ενταχθούν όλοι στην Personio. Από τα νέα γραφεία, η Personio θα συνεχίσει να επεκτείνεται με ταχείς και συνεχείς ρυθμούς και να προσαρμόζει το προϊόν της ώστε να ανταποκρίνεται στις αντίστοιχες ανάγκες της αγοράς των πελατών σε όλη την Ευρώπη.

 

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις