Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Up Bank απαντά στο BNPL με την νέα λύση αποταμίευσης Maybuy

Η αυστραλιανή neobank, εγκαινίασε την νέα υπηρεσία αποταμίευσης, ως εναλλακτική λύση στα προϊόντα Buy Now Pay Later, τα οποία έχουν γίνει όλο και πιο δημοφιλή τα τελευταία χρόνια.

Η Up Bank,  σχεδιάζει την δημιουργία ενός σχεδίου αποταμίευσης για τους χρήστες που επιθυμούν να αγοράσουν αντικείμενα μέσω διαδικτύου, το Maybuy.

Όταν φτάσουν στο στόχο τους, οι καταναλωτές μπορούν να αποφασίσουν αν θα αγοράσουν το αντικείμενο ή θα αποταμιεύσουν τα χρήματα για άλλο σκοπό.

Μια έρευνα που διεξήχθη από την Up Bank δείχνει ότι το 30% των ενηλίκων της Αυστραλίας κάτω των 35 ετών αισθάνονται άγχος όταν χρησιμοποιούν BNPL.

Η μελέτη ενέπνευσε την Up Bank να δημιουργήσει τη λύση που βασίζεται στην αποταμίευση για να διευκολύνει όσους υποφέρουν από «καταναλωτικές τύψεις».

Ο επικεφαλής του τμήματος προϊόντων της Up Bank, Anson Parker, εξήγησε: «Η εταιρεία έχει την ευθύνη για την ανάπτυξη της αγοράς και την προώθηση της αγοράς: «Η έρευνά μας αποκάλυψε ότι σχεδόν το ένα τρίτο (30%) των νέων Αυστραλών θεωρούν τις αγορές τους λιγότερο ευχάριστες όταν πληρώνονται σε πολλαπλές δόσεις. Έτσι, θέλουμε να δώσουμε στους ανθρώπους περισσότερο χρόνο για να πάρουν αποφάσεις σχετικά με το τι αγοράζουν, κάτι που με τη σειρά του ελπίζουμε ότι θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη ικανοποίηση από την αγορά και σε καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα».

«Διαπιστώθηκε επίσης ότι πάνω από τους μισούς (53%) χρήστες του BNPL θέλουν να εξοικονομήσουν χρήματα, αλλά δεν ξέρουν από πού να ξεκινήσουν.

Το Maybuy προσφέρει μια απτή λύση και μια αφετηρία αποταμίευσης για να κάνει την αποταμίευση να φαίνεται πολύ πιο εύκολη».

Για την προώθηση της λύσης, η Up Bank εγκαινιάζει ένα Pop-Up store στη Μελβούρνη για να ενθαρρύνει τους χρήστες να αποφεύγουν τις παρορμητικές αγορές με ένα «Anti-Impulse Machine», το οποίο θα επιτρέπει στους χρήστες να ανταλλάσσουν τις αγορές τους και να εξοικονομούν χρήματα αντί αυτών.

Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να υποστηρίξει τους Αυστραλούς, προκειμένου να λαμβάνουν σοφότερες οικονομικές αποφάσεις όταν πρόκειται για ηλεκτρονικές αγορές.

«Το Maybuy είναι ένας διασκεδαστικός και εύκολος τρόπος να αγοράζετε πράγματα που πραγματικά αγαπάτε με χρήματα που πραγματικά έχετε. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν τύψεις και χρέη», πρόσθεσε η Parker.

Ο Monte Morgan και ο Harvey Miller του ποπ ντουέτου Client Liaison, με έδρα τη Μελβούρνη, σχολίασαν επίσης τη λύση: «Δεν μας είναι άγνωστες οι διαδικτυακές αγορές και η βιασύνη της αγοράς αγαθών. Αλλά συχνά μας αφήνει με “πράγματα” που δεν χρειαζόμαστε πραγματικά ή ακόμα και δεν θέλουμε. Ως Upsiders, είμαστε ενθουσιασμένοι που υπάρχει τώρα μια εναλλακτική λύση στο Buy Now Pay Later. Είτε πρόκειται για την αναζήτηση ενός νέου τροχού αγγειοπλαστικής είτε ακόμη και ενός νέου σκούτερ, ο χρόνος για να σκεφτούμε την αγορά μας σημαίνει ότι δεν θα χάσουμε από τα μάτια μας τα πράγματα που αγαπάμε εντελώς».

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις