Τα NFTs μπαίνουν δυναμικά στο Instagram και Facebook!

Η Meta τον τελευταίο καιρό δραστηριοποιείται έντονα στην αγορά και αξιοποίηση ψηφιακών αντικειμένων προωθώντας τα συμφέροντα και το περιεχόμενο των δημιουργών ψηφιακής τέχνης

Οι χρήστες που αξιοποιούν τις υπηρεσίες της Meta θα έχουν την δυνατότητα να δημοσιεύουν τα NFTs τους τόσο στο Instagram όσο και στο Facebook.

Οι χρήστες μπορούν να συνδέσουν τα πορτοφόλια τους όπως Rainbow, MetaMask, Trust Wallet, Coinbase Wallet και Dapper Wallet για να δημοσιεύσουν ψηφιακά συλλεκτικά αντικείμενα.

«Καθώς συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε τα ψηφιακά NFTs στο Facebook και το Instagram, αρχίσαμε να δίνουμε στους ανθρώπους τη δυνατότητα να δημοσιεύουν τα δικά τους ψηφιακά αντικείμενα που κατέχουν τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram. Αυτό θα επιτρέψει στους ανθρώπους να συνδέσουν τα ψηφιακά τους πορτοφόλια μία φορά με οποιαδήποτε από τις δύο εφαρμογές, προκειμένου να μοιράζονται τα ψηφιακά τους συλλεκτικά αντικείμενα και στα δύο», ανέφερε η εταιρεία στην ανάρτησή της στο blog.

Η εταιρεία πειραματίζεται με τα NFTs και στις δύο πλατφόρμες της από τον Μάιο.

Εκτός από την επέκταση της υποστήριξης για την προβολή διαφορετικών ψηφιακών συλλεκτικών αντικειμένων, οι ερευνητές της εφαρμογής σημείωσαν ότι η εταιρεία εργάζεται επίσης σε προσαρμοσμένα κινούμενα σχέδια για αναρτήσεις NFT και συλλογές ψηφιακών συλλεκτικών αντικειμένων. Νωρίτερα μέσα στο έτος, ο Zuckerberg είχε αναφέρει ότι η Meta θα εργαστεί για την προβολή των NFTs μέσω των Instagram Stories και θα τα καταστήσει επίσης συμβατά με το Spark AR.

Ενώ άλλες πλατφόρμες όπως το Twitter και το Reddit έχουν επικεντρωθεί σε avatars που βασίζονται σε NFT, η Meta προσπαθεί να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό εισάγοντας χαρακτηριστικά που θα επιτρέπουν στους ανθρώπους να παρουσιάζουν τα ψηφιακά συλλεκτικά τους αντικείμενα μέσω αναρτήσεων. Το σχέδιο της εταιρείας είναι να υποστηρίξει τις υπηρεσίες blockchain και τα ψηφιακά πορτοφόλια, ώστε περισσότεροι άνθρωποι που ασχολούνται με crypto να μπορούν να προωθούν την ψηφιακή τέχνη τους σε μια mainstream πλατφόρμα.

Από την άλλη πλευρά, οι άνθρωποι που θέλουν να ασχοληθούν με τα crypto μπορούν να βλέπουν τις αναρτήσεις NFT όπως και άλλες αναρτήσεις στις ροές τους, ώστε να μπορούν να μάθουν περισσότερα γι’ αυτούς.

Πολλοί καλλιτέχνες δημοσίευαν τις δημιουργίες τους NFT στο Instagram πολύ πριν η πλατφόρμα αρχίσει να τις υποστηρίζει.

Έτσι, η εταιρεία προσπαθεί να δημιουργήσει «έναν οδηγό» για την υποστήριξη των δημιουργών.

Τον Μάιο, ο επικεφαλής του Instagram, Adam Mosseri, δήλωσε ότι η εταιρεία διερευνά τις πωλήσεις ψηφιακών συλλεκτικών αντικειμένων, ώστε οι δημιουργοί να έχουν άλλη μια οδό για να κερδίζουν χρήματα.

Η εταιρεία έχει επίσης εκφράσει την επιθυμία να δημιουργήσει ένα marketplace που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την αγορά αντικειμένων στο metaverse.

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις