Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Άλεξ Χατζηελευθερίου: Το 2022 μέσα από τα μάτια του CEO της Blueground

Ο CEO & founder της Blueground Άλεξ Χατζηελευθερίου, κάνει μια ανασκόπηση στο 2022 και αναφέρεται στην επιτυχία της εταιρείας, αλλά και στα μελλοντικά του σχέδια

Ρίχνοντας μια ματιά πίσω, στο 2022, αισθάνομαι πιο ικανοποιημένος από ποτέ, που τόσοι πολλοί άνθρωποι έχουν αγκαλιάσει τον ευέλικτο τρόπο ζωής που προσφέρει η Blueground.

Τα «έτοιμα για μετακόμιση» σπίτια μας στην Ασία, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, τη Λατινική Αμερική και τις ΗΠΑ είναι το ιδανικό σκηνικό για να γράψουν οι επισκέπτες μας τις δικές τους ιστορίες ζωής. Το «ξύπνημα» για ανάγκη της εξερεύνησης του κόσμου, είναι, άλλωστε και αυτό που ενέπνευσε την ιδέα του Blueground.

Φέτος επεκτείναμε τις παροχές μας για διαμονή σε όμορφα σχεδιασμένα έτοιμα για μετακόμιση σπίτια στις λεγόμενες ώριμες αγορές και πλέον μπορεί να μάς βρει κανείς σε 10 νέες πόλεις:

Βαρκελώνη
Βασιλεία
Κοπεγχάγη
Χονγκ Κονγκ
Λισαβόνα
Λουξεμβούργο
Μαδρίτη
Μαϊάμι
Σαν Ντιέγκο
Σιγκαπούρη

Το 2022 ήταν μακράν η καλύτερη χρονιά για την εταιρεία! Υπερδιπλασιάσαμε τον αριθμό των διαμονών των επισκεπτών μας από έτος σε έτος και τώρα έχουμε περισσότερες από 11.000 έτοιμες κατοικίες για μετακόμιση σε 30 παγκόσμιες αγορές. Η Blueground έχει επίσης γίνει κατά 100% «πράσινη» τον τελευταίο χρόνο και χάρη σε αυτό προβλέπουμε περισσότερα από 300 εκατομμύρια δολάρια σε οργανικά έσοδα για το 2022 .

Οι άνθρωποι αισθάνονται πλέον πιο δυνατοί και έτοιμοι από ποτέ για να εξερευνήσουν τον κόσμο, είτε ασπαζόμενοι πλήρως τον νομαδικό τρόπο ζωής, είτε προσθέτοντας επιπλέον χρόνο στα επαγγελματικά τους ταξίδια. Η τάση προς έναν βιωματικό, ευέλικτο τρόπο ζωής επιταχύνεται. Ως εκ τούτου, θεσμικοί και μεμονωμένοι ιδιοκτήτες ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για την ενοικίαση επιπλωμένων κατοικιών. Αναμένουμε ότι οι επιπλωμένες, ευέλικτες ενοικιάσεις θα αυξηθούν τελικά στο 15-20% της συνολικής προσφοράς στις περισσότερες μεγάλες πόλεις.

Ακολουθούν ορισμένες βασικές πρωτοβουλίες που συνέβαλαν στην επιτυχία της Blueground το 2022:

Ισχυρή ζήτηση: Επιστροφή στις νομαδικές μας ρίζες

Είτε ταξιδεύουν για δουλειά, είτε για αναψυχή είτε για διασκέδαση, οι επισκέπτες μας λατρεύουν τη Blueground. Το 2022 καταφέραμε ρεκόρ 33.500 διαμονών επισκεπτών και 93% σε παγκόσμια πληρότητα.

Αυτό μεταφράζεται σε 2,8 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις σε μονάδες της Blueground καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Ένα άλλο βασικό τμήμα της ζήτησής μας είναι η αγορά των επαγγελματικών ταξιδιών. Φέτος βοηθήσαμε περισσότερους από 4.400 εταιρικούς πελάτες να καλύψουν τις στεγαστικές ανάγκες των εργαζομένων τους στις παγκόσμιες αγορές μας.

Εκτός από την ουσιαστική επέκταση της ομάδας μας στη «Blueground for Business», έχουμε βελτιώσει τις διαδικασίες του λογαριασμού μας για να διευκολύνουμε τις εταιρείες να κάνουν πανεύκολα κράτηση για διαμονή.

Μεγάλο μέρος της ανάπτυξης στις εταιρικές μας κρατήσεις προήλθε από θέλημα των ίδιων των εργαζομένων. Οι εσωτερικές μας πληροφορίες δείχνουν ότι το 1/3 των επισκεπτών μας στη «Blueground for Business» ήταν εκείνοι που ξεκίνησαν τη μετακόμισή τους σε ένα έτοιμο διαμέρισμα.

Εξαγορά της Tabas

Αυτήν τη στιγμή ολοκληρώνουμε την εξαγορά της Tabas, της ταχύτερα αναπτυσσόμενης startup ευέλικτης διαμονής στη Βραζιλία. Είμαστε ενθουσιασμένοι που την καλωσορίζουμε επίσημα στην οικογένεια της Blueground το 2023, καθώς διαθέτει 1.000 διαμερίσματα στο Ρίο ντε Τζανέιρο, το Σάο Πάολο και τη Μπραζίλια στο χαρτοφυλάκιο της Blueground.

Το πρώτο μας κοινό έργο θα είναι η διάδοση της φήμης της Blueground στην Πόλη του Μεξικού το πρώτο τρίμηνο του 2023, μέσω της καθοδήγησης και της τεχνογνωσίας της ομάδας Tabas.

Η τεχνολογία δείχνει τον δρόμο

Φέτος, οι ταλαντούχοι μηχανικοί της Blueground, εκμεταλλευόμενοι τη μεγάλη εμπειρία και την τεχνογνωσία τους, έστρεψαν την προσοχή τους στη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών. Εκτός από τον εξορθολογισμό του συστήματος πληρωμών μας και την ενεργοποίηση των αυτο-επεκτάσεων, εισαγάγαμε μια σειρά από λειτουργίες για τη βελτίωση της διαδικτυακής προβολής των διαμερισμάτων που παρέχουμε.

Οι επισκέπτες μπορούν πλέον να παρακολουθήσουν βίντεο μετακόμισης ή/και τρισδιάστατες αποδόσεις των διαμερισμάτων της Blueground, αποκτώντας έτσι τη δυνατότητα να φανταστούν τη διαμονή τους στις πιο μακρινές πόλεις του κόσμου.

Έχουμε επίσης βελτιώσει τους χάρτες σε μεμονωμένες σελίδες ακινήτων, ώστε να καθίσταται εύκολη η αναζήτηση ανά διεύθυνση και η προβολή κοντινών παροχών, όπως καταστήματα, εστιατόρια, καφετέριες, παντοπωλεία και άλλα.

Το τμήμα τεχνολογίας και δεδομένων μας έχει επίσης εργαστεί σκληρά για να διασφαλίσει ότι το ιδιόκτητο σύστημα διαχείρισης εσόδων μας ενσωματώνει χιλιάδες εισροές δεδομένων. Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να ανταποκρινόμαστε γρήγορα σε πολλούς παράγοντες που επηρεάζουν τα ενοίκια σε κάθε μία από τις αγορές μας. Έχουμε επίσης αυτοματοποιήσει πολλές από τις διαδικασίες back-end, όπως εγγραφές κτηρίων και επιθεωρήσεις εξόδου, για να εξοικονομήσουμε χρόνο και κόπο στην ομάδα μας.

Ποικιλομορφία ταλέντων

Από το 2021, έχουμε υπερδιπλασιάσει το εργατικό δυναμικό μας, ενώ ταυτόχρονα βελτιώνουμε την ποικιλομορφία του προσωπικού. Τους τελευταίους 18 μήνες, η ισορροπία των φύλων της ομάδας μας έχει μετατοπιστεί από 64/36 M/F σε 54/46 M/F. Το μοντέλο δουλειάς-από-οπουδήποτε της Blueground έχει αποδειχθεί πολύ ελκυστικό για κορυφαία ταλέντα από όλο τον κόσμο. Υπάρχουν 50 εθνικότητες που εκπροσωπούνται στην ομάδα των 1.100 ατόμων μας και, το καλύτερο από όλα, είναι πως η εσωτερική μας έρευνα δείχνει ότι η ικανοποίηση των εργαζομένων βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών .

Η εστίαση στη βιωσιμότητα

Η Blueground ενίσχυσε επίσης τη δέσμευσή μας για τον περιορισμό των αρνητικών επιπτώσεων της παγκόσμιας κλιματικής αλλαγής. Το να προσέχουμε το περιβάλλον συμβαδίζει με την αποστολή μας να βελτιωνόμαστε συνεχώς.

Για παράδειγμα, τα ειδικά κατασκευασμένα έπιπλά μας είναι φτιαγμένα έτσι ώστε να έχουν διπλάσια διάρκεια ζωής από ένα μέσο έπιπλο μιας εταιρείας κατασκευής «γρήγορου επίπλου». Όλος ο σχεδιασμός και η προμήθεια εκτελούνται εσωτερικά μέσω της ομάδας σχεδιασμού και της εφοδιαστικής αλυσίδας μας στην Κωνσταντινούπολη, ενώ και συντηρούμε και επισκευάζουμε κομμάτια για έως και τρία χρόνια.

Προμηθεύουμε επίσης ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για πολλά από τα ακίνητά μας σε πολλές αγορές των ΗΠΑ, όπως η Βοστώνη (60%), το Σικάγο (14%) και η Ουάσιγκτον (4%).

Τέλος, το 2022 διορίσαμε έναν αφοσιωμένο διαχειριστή βιωσιμότητας, ο οποίος είναι επιφορτισμένος με την εύρεση νέων, δημιουργικών τρόπων για τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα της εταιρείας.

Νέες Πρωτοβουλίες

Ενόψει του 2023, αυτές είναι μερικές από τις πρωτοβουλίες για τις οποίες ανυπομονούμε περισσότερο:

Η Blueground θα εισαγάγει το 2023 νέα μοντέλα εργασίας, όπως στρατηγικές συνεργασίες και ευκαιρίες franchise, για να επιταχύνει το όραμά μας για την οικοδόμηση ενός παγκόσμιου δικτύου κατοικιών για μετακόμιση σε όλο τον κόσμο.

Η κερδοφορία και η θετικότητα των ταμειακών ροών σε επίπεδο ομίλου θα είναι βασικοί στόχοι για το επόμενο έτος, ενώ θα διερευνήσουμε επίσης τρόπους για την προώθηση της ανόργανης ανάπτυξης στις αγορές μας.

Η Blueground θα γιορτάσει επίσης εφέτος ένα μοναδικό ορόσημο, τη 10η επέτειό της.

Καμία από τις επιτυχίες της Blueground δεν θα ήταν δυνατή χωρίς μια προνοητική, εργατική ομάδα. Τέλος και πιο σημαντικό, είμαστε πολύ ευγνώμονες σε κάθε έναν από τους σχεδόν 5.000 ιδιοκτήτες μας σε όλο τον κόσμο για τη συνεργασία μας μαζί τους.

Είτε είστε επισκέπτης της Blueground, μέλος ομάδας, ιδιοκτήτης, συνεργάτης ή επενδυτής, σας εύχομαι τα καλύτερα για το επόμενο έτος.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις