WiFi marketplace δημιουργεί το Zoottle

Μετά από δύο περίπου χρόνια ιδιαίτερα επιτυχημένης λειτουργίας, το Zoottle περνάει στην επόμενη φάση της ανάπτυξης του, με την οποία φιλοδοξεί να δώσει ακόμα μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία στους χρήστες που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του για την πρόσβαση στο internet.

Στο πλαίσιο αυτό, οι συντελεστές του Zoottle δημιούργησαν το APPless WiFi Platform, που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να έχουν, εκτός από την πρόσβαση στο internet, και πρόσβαση σε μια σειρά από εφαρμογές που επιλέγει η επιχείρηση στο δίκτυο της οποίας είναι συνδεδεμένος ο χρήστης, με σκοπό οι εφαρμογές αυτές να έχουν μια χρηστικότητα για τους συγκεκριμένους χρήστες, χωρίς αυτοί να είναι υποχρεωμένοι να κατεβάσουν και να εγκαταστήσουν κάποια εφαρμογή στη συσκευή τους.

Επίσης, χάρη στην APPless WiFi Platform το κάθε web app μπορεί να αναγνωρίζει ποιος είναι ο κάθε χρήστης (φυσικά έπειτα από συναίνεση του ίδιου). Με αυτόν τον τρόπο ο χρήστης δεν χρειάζεται να κάνει ξανά και ξανά login σε κάθε web app που επιλέγει να χρησιμοποιήσει, όταν συνδέεται από διαφορετικά σημεία.

Επίσης, το Zoottle άνοιξε το API (δηλαδή τη δυνατότητα «κουμπώματος» μιας εφαρμογής επάνω στην πλατφόρμα) της πλατφόρμας σε κάθε ενδιαφερόμενο developer και startup, προκειμένου να τους δώσει τη δυνατότητα να παρουσιάσουν και να προβάλλουν τις ιδέες τους επάνω από την πλατφόρμα, και αυτές να γίνουν γνωστές εφόσον αποδείξουν την καινοτομία και τη χρηστικότητά τους. Οι ενδιαφερόμενοι για περισσότερες λεπτομέρειες μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία μέσω του site της.

Τα παραπάνω, φέρνουν το Zoottle απέναντι στο επόμενο μεγάλο βήμα του, που είναι να καταστεί, εκτός από μια δημοφιλή πλατφόρμα σύνδεσης στο internet, και ένα νέο μεγάλο ανεξάρτητο marketplace, το οποίο θα χαρακτηρίζει η διαφορετικότητα του γεγονότος ότι οι εφαρμογές του θα απευθύνονται σε ένα κοινό όπου η σύνδεσή του με το internet μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας θα είναι περιστασιακή (π.χ. από μία καφετέρια) ή με συγκεκριμένη χρονική διάρκεια (π.χ. από ένα ξενοδοχείο).

Το καλοκαίρι που πέρασε το Zoottle «έτρεξε» δοκιμαστικά προστιθέμενες υπηρεσίες για ξενοδοχεία οι οποίες πήγαν ανέλπιστα καλά, σύμφωνα με τους συντελεστές του.

Με γνώμονα το πολύτιμο feedback που πήρε αλλά και την διαρκώς αυξανόμενη τουριστική κίνηση της χώρας, το Zoottle σχεδιάζει νέες υπηρεσίες και συνεργασίες αποκλειστικά για τον ξενοδοχειακό κλάδο, ενώ στόχος είναι στην προσεχή έκθεση HORECA 2016 να λανσαριστούν νέα μοναδικά features.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις