Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Πτώση στις online κρατήσεις των ξενοδοχείων στο πρώτο 4μηνο 2016

Σε πτωτικά επίπεδα κινήθηκαν οι κρατήσεις και ο τζίρος μέσω των επίσημων ιστοτόπων των ξενοδοχείων το πρώτο τετράμηνο του 2016 σύμφωνα με στοιχεία της Nelios. Σύμφωνα με τα στοιχεία, τα οποία προέρχονται από 200 ιστοτόπους ξενοδοχείων στην Ελλάδα, οι κρατήσεις μειώθηκαν κατά 9,3% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι ενώ ο τζίρος σημείωσε πτώση 21,4%.

Το 19,50% του συνόλου των κρατήσεων μέσω των ξενοδοχειακών website, καθώς και το 21% του τζίρου για το α΄τετράμηνο του 2016 προέρχεται από τη Μεγάλη Βρετανία, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Η.Π.Α. με 17% στις κρατήσεις και 19,60% στο τζίρο. Ακολουθεί αρκετά πίσω η Γαλλία με ποσοστό 7,94% επί των κρατήσεων και 6,20% επί του τζίρου, η οποία όμως παρά τα χαμηλά της νούμερα σημείωσε αύξηση 32% στις κρατήσεις και 51% στον τζίρο από το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.  Tην πεντάδα για το 1ο τετράμηνο του 2016 συναπαρτίζουν η Γερμανία και η Ελβετία.

Πίνακας 1
α΄ τετράμηνο  2015
Χώρα
α΄ τετράμηνο 2016
17,63%
Μ. Βρετανία (+10,6%)
19,50%
19,80%
ΗΠΑ (-14%)
17,00%
6,00%
Γαλλία ( +32%)
7,94%
4,30%
Γερμανία (+58%)
6,80%
4,00%
Ελβετία (+27,5%)
5,10%
4,30%
Ιταλία (+4,7%)
4,50%
3,73%
Βέλγιο (-3,5%)
3,60%
3,20%
Ρωσία (+1,6%)
3,25%
2,95%
Ισραήλ (-1,4%)
2,91%
2,80%
Aυστραλία (-21,4%)
2,20%
2,40%
Ολλανδία (+16,6%)
2,80%

Πηγή: http://blog.nelios.com

Όσον αφορά τη μέση αξία κράτησης ανά χώρα, η Ρωσία βρίσκεται στην πρώτη θέση με την υψηλότερη μέση αξία κράτησης, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι ΗΠΑ και ακολουθεί η Μεγάλη Βρετανία. Αναλυτικά, η μέση αξία κράτησης από τη Ρωσία ανήλθε στα 1.947 ευρώ έναντι 2.280 ευρώ το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, πτώση της τάξης του 14,58%. Η μέση αξίας κράτησης από τις ΗΠΑ κατέγραψε πτώση 11,2% ενώ η μέση αξία κράτηση από τη Μεγάλη Βρετανία ανήλθε στα 1.705 ευρώ, από 1.747 στο α΄τετράμηνο του 2015, καταγράφοντας μικρή πτώση 2,41%.

Η γενικότερη πτώση στη μέση αξία κράτησης σε σχέση με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2015, ίσως να οφείλεται σε δύο λόγους. Καταρχάς, πολλά ξενοδοχεία έχουν μειώσει τις τιμές τους σε σύγκριση με το 2015, ενώ σε άλλα παρουσιάζεται μειωμένη η μέση διάρκεια διαμονής.

Τέλος, όσον αφορά στις κρατήσεις ανά μήνα, τον Ιανουάριο σημειώθηκε πτώση 10, 72% τον Ιανουάριο, αύξηση 6% τον Φεβρουάριο, ενώ σχετικά σταθερές παρέμειναν τον Μάρτιο και τον Απρίλιο με μικρή αύξηση 0,3% και 1,14% αντίστοιχα.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις