Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Ώθηση στη νέα γενιά επιχειρηματιών από το Reload Greece

Πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα το Bootcamp του Reload Greece στην Αθήνα με μεγάλη συμμετοχή από νέους υποψήφιους επιχειρηματίες στις εγκαταστάσεις του Deree.

To Reload Greece Foundation είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός με έδρα το Λονδίνο και όπως μας ανέφερε η CEO του, Έφη Κυρτάτα, έχει βάλει στόχο να οργανώσει και να υποστηρίξει τη νέα γενιά Ελλήνων επιχειρηματιών, εντός και εκτός της χώρας μας, έτσι ώστε να κάνουν τα πρώτα τους βήματα πιο σίγουρα και με πολλά εφόδια έτσι ώστε να γίνουν ένα δυνατό κεφάλαιο για την Ελλάδα αυτή τη δύσκολη περίοδο.

Το πενθήμερο πρόγραμμα RGBootcamp’16: teamUP-StartUP πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το ALBA Graduate Business School και το Eudaimonia Coaching UK και υποστηρίχθηκε από πολλούς μέντορες όπως για παράδειγμα  ο Ελληνο-Ιάπωνας Χρήστος Μακιγιάμα, ιδρυτής της Silicon Planet, ο Αλέξανδρος Κουρής, ιδρυτής της Μπύρας «Νήσος», Βασίλης Δήμος, συνιδρυτής του Skroutz.gr, η Sharon Jackson, διευθύντρια του European Sustainability Academy, ο Ανδρέας Κωνσταντίνου, ιδρυτής της Vision Mobile, ο Jai Μέξης, ιδρυτής της Odyssea, o Μarc Van Den Berg, ο Arnaud Henin, η Μαρίνα Στάμος.

H νικήτρια ομάδα ProTechID
H νικήτρια ομάδα ProTechID

Το πρόγραμμα δέχτηκε αιτήσεις συμμετοχής από την Ελλάδα και το εξωτερικό από άτομα με διαφορετικά αντικείμενα και υπόβαθρο. Στην νικήτρια ομάδα για παράδειγμα συμμετείχε ένας 16χρονος μαθητής Λυκείου και ένας στρατιωτικός, ενώ οι υπόλοιποι συμμετέχοντες προήλθαν από το πρόγραμμα Δεσμός, από φοιτητές του Deree, από το Λονδίνο, τις Βρυξέλλες και τη Κοπεγχαγη αλλά και κόσμος που θέλει να αλλάξει προσανατολισμό και να ξεκινήσει τη δική του επιχείρηση.

Καλύτερο παράδειγμα δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από αυτό του περυσινού νικητή του Bootcamp, Νίκου Καβούνη, o οποίος έκανε πράξη το πάθος του για τα ελληνικά κρασιά φτιάχνοντας το oinovation, ένα marketplace γύρω από το οικοσύστημα παραγωγής κρασιού και οινοτουρισμού της Ελλάδας.

Οι 40 συμμετέχοντες που επιλέχθηκαν παρουσίασαν την ιδέα τους στους κριτές και δημιουργήθηκαν 7 ομάδες με τις καλύτερες από αυτές. Έτσι άτομα που δεν γνωριζόντουσαν πρωτύτερα μπήκαν σε μια ομάδα, πήραν επιχειρηματικούς ρόλους και με τη βοήθεια των μεντόρων έκαναν το επιχειρηματικό πλάνο, βελτίωσαν και εξέλιξαν την αρχική ιδέα και την παρουσίασαν μπροστά στους κριτές, Αλέξη Κομσέλη, Λίδα Μοντιάνο και Σωκράτη Πλούσσα, τη τελευταία μέρα, δουλεύοντας εντατικά για πέντε μέρες.

Οι ομάδες του  RGBootcamp’16:

YouPost, ένα κοινωνικό δίκτυο ανακάλυψης τοπικών ειδήσεων από τους χρήστες.

Shrooms, παραγωγή οικολογικών προϊόντων, συγκεκριμένα τσάντες από μανιτάρια, βιοδιασπώμενες, χωρίς χημικές ουσίες, οι οποίες έχουν την αίσθηση του δερμάτινου προϊόντος.

Doer, ένα marletplace τεχνικών και επαγγελματιών για δουλειές σπιτιού σε App το οποίο το διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό η αμεσότητα επιλογής τεχνικού αλλά και η χρήση της τοποθεσίας του χρήστη για γρήγορα αποτελέσματα. Απευθύνεται κυρίως σε φοιτητές.

Elefund, πρόκειται για μια πλατφόρμα crowdfunding για Startups η οποία θα ξεπερνά τους ρυθμιστικούς σκοπέλους του equity crowdfunding με το μοντέλο revenue sharing. μεταξύ Startups και επενδυτών.

Mobi-Optic, μια κατ΄όικον υπηρεσία οπτικού.

ProTechId, ένα σύστημα ελέγχου και εντοπισμού παιδιών σε δημόσιους χώρους και καταστήματα. Απευθύνεται στις επιχειρήσεις που θέλουν να προσφέρουν μια τέτοια υπηρεσία στους πελάτες τους.

This.Ability, μια πλατφόρμα καταγραφής, πιστοποίησης και υποστήριξης ξενοδοχείων τα οποία έχουν υπηρεσίες, εξοπλισμό και δωμάτια φιλικά προς τα άτομα με ειδικές ανάγκες.

Τη πρώτη θέση πήρε η ιδέα ProTechID όπως και τα 2.000 ευρώ του επάθλου.
Το βραβείο καλύτερης ομάδας πήρε η Elefund.
Το βραβείο καλύτερης επικοινωνίας marketing η Doer.
To ατομικό βραβείο Reloader πήρε ο Κρίστιαν Παπαδάκης από την Elefund.

RGCBC4

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις