Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Facebook Workplace εναντίον Slack, η μάχη της ενδοεταιρικής επικοινωνίας

Το Facebook αργά αλλά σταθερά μπαίνει σε πολλές εκφάνσεις της καθημερινής μας ζωής, στο γραφείο και στο σπίτι. Είναι το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο, έχει τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές άμεσης επικοινωνίας, μπήκε στην Εικονική Πραγματικότητα αλλά και στις αγγελίες αγοραπωλησιών. Εδώ και λίγο καιρό μπήκε και στην ενδο-εταιρική επικοινωνία και διαχείριση ομάδων με το Facebook Workplace.

Όπως ανέφερε στην ανακοίνωση της υπηρεσίας ο Mark Zuckerberg, εντός του Facebook έχουν αναπτύξει μια ειδική μορφή του κοινωνικού δικτύου, χωρίς διαφημίσεις φυσικά, την οποία και χρησιμοποιούν για τις καθημερινές εργασίες αλλά και για την επικοινωνία, όλα τα τμήματα και οι υπάλληλοι. Αποφάσισαν λοιπόν να την διαθέσουν σε όλους, αρχίζοντας από 1.000 εταιρείες στις Η.Π.Α. κυρίως.

Oι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αιτηθούν την πρόσβαση μια και ακόμα δεν έχει ανοίξει πλήρως στο ευρύ εταιρικό κοινό.

Ο λογαριασμός που ανοίγει ο εταιρικός χρήστης στο Workplace δεν έχει σχέση με τον προσωπικό λογαριασμό του στο Facebook αλλά όπως είναι αναμενόμενο υπάρχει άμεση επικοινωνία εφόσον το επιθυμεί. Επίσης υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας με όλες τις εταιρείες που συμμετέχουν στο δίκτυο.

FB WorkPlace

Ο βασικός στόχος του Facebook Workplace είναι η ενδοεταιρική επικοινωνία με φωνή, video αλλά και η συνεργατικότητα μεταξύ ομάδων, και λιγότερο η οργάνωση με βάση τα project όπως συμβαίνει στα Trello, Asana και Basecamp με τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή να είναι το Slack, το Skype for Business και άλλες παρόμοιες υπηρεσίες.

Προσφέρονται όλα τα αναμενόμενα εταιρικά χαρακτηριστικά όπως Single-Sign On, υποστήριξη Active Directory, εργαλεία ελέγχου για το τμήμα IT μεταξύ άλλων.

Το κόστος είναι 3 δολ. / χρήστη / μήνα μέχρι 1.000 χρήστες και είναι δωρεάν για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και εκπαιδευτικά ιδρύματα.
Η βασική έκδοση του Slack κοστίζει 8 δολ. / χρήστη / μήνα ενώ δεν υπάρχει ακόμα τιμή για την νέα έκδοση Enterprise.

Σίγουρα οι εταιρείες που το αντικείμενό τους είναι τα Social Media και ειδικά στο Facebook, θα σκεφτούν να το προτιμήσουν για την άμεση διασύνδεση, το γνώριμο περιβάλλον εργασία αλλά και για το κόστος, αν ήδη χρησιμοποιούν το Slack.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις