StartUpper

Οι τρεις καλύτερες εταιρείες στις ψηφιακές πληρωμές σε παγκόσμιο επίπεδο

Η αγορά των ψηφιακών πληρωμών, όλων των κατηγοριών, σε όλο τον κόσμο αναμένεται να φτάσει από τα 3,8 τρισ. δολ. το 2017 στα 5 τρισ. δολ. το 2020 με τις εταιρείες του χώρου να προέρχονται από διάφορες βιομηχανίες και φυσικά το FinTech.

Τα παραπάνω στοιχεία προέρχονται από πρόσφατη σχετική ανάλυση της Juniper Research η οποία υπογραμμίζει ότι οι δυο μεγάλοι παίκτες στο χώρο των ψηφιακών πληρωμών θα είναι η Visa και η Mastercard, οι οποίες όμως ακολουθούν διαφορετική στρατηγική ανάπτυξης.

Η Mastercard έχει δώσει βάρος στις συμμαχίες με ψηφιακά πορτοφόλια τρίτων, όπως για παράδειγμα αυτά της Apple και της Samsung, ενώ προσφέρει και το δικό της, το MasterPass.

H Visa από την άλλη πλευρά έχει δώσει έμφαση στην ευκολία πληρωμών «με ένα κλικ» (Visa Checkout) με στόχο την αύξηση της κατανάλωσης των πελατών στα e-shop.

H έρευνα επίσης αναφέρει τους καλύτερους παίκτες σε όλο το μήκος των ψηφιακών πληρωμών:

Στην κατηγορία των ψηφιακών πορτοφολιών το PayPal ξεχωρίζει μια προσφέρει ασύρματες πληρωμές μέσω NFC στα καταστήματα στις ΗΠΑ εκμεταλλευόμενο την μεγάλη αναγνωρισιμότητά του αλλά και τα πάνω από 200 εκατ. χρήστες σε όλο τον κόσμο.

Στους φορείς εκκαθάρισης πληρωμών η First Data επίσης ξεχωρίζει μια και επεξεργάστηκε σχεδόν 90 δισ. συναλλαγές το 2016!

Και στις τηλεπικοινωνίες ξεχώρισε η Vodafone μια και είναι ένας μεγάλος φορέας ψηφιακών πληρωμών στην υποσαχάρια Αφρική.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.