Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Το νέο “μυστικό” χαρακτηριστικό του iPhone που πρέπει να ξέρει ο Marketeer

Χωρίς να είναι κάτι το καινοτομικό, μια και υπάρχει σε άλλες πλατφόρμες εδώ και χρόνια, η τελευταία έκδοση του iOS 11 προσφέρει εγγενή αναγνώριση QR Codes και δίνει άλλη μια ευκαιρία σε μια παραγνωρισμένη αλλά εξαιρετικά χρηστική τεχνολογία.

Οι κωδικοί QR, με τα περίεργα και ενίοτε έγχρωμα γραμμωτά γραφικά, προσφέρουν άμεση πρόσβαση σε sites, tweets, προσφορές, ενημερώσεις και ότι άλλο μπορεί να τραβήξει το ενδιαφέρον του χρήστη – καταναλωτή.
Μέχρι να μπουν οι μηχανισμοί αναγνώρισης QR Codes μέσα στις εφαρμογές – κάμερες των Smartphones χρειαζόταν η εγκατάστασης ειδικής εφαρμογής, κάτι που δυσκόλευε την όλη διαδικασία και εμπειρία.

Με την τελευταία αναβάθμιση του iOS περίπου 700 εκατομμύρια χρήστες iPhone έχουν άμεση πρόσβαση σε περιεχόμενο QR, μέσω της εφαρμογής της κάμερας, με ότι αυτό συνεπάγεται για τους υπευθύνους marketing.

Ανοίξτε της εφαρμογή της κάμερας του iPhone και στοχεύστε αυτό το QR Code ή αυτό της κεντρικής φωτογραφίας με την καρδιά.

Μπορεί στην Ευρώπη και τις Η.Π.Α. οι κωδικοί QR να μην έχουν την απήχηση της Ασίας, όπου χρησιμοποιούνται κατά βάση σε ψηφιακές πληρωμές, αλλά δεν παύουν να είναι ένα εύκολο μέσο ολοκλήρωσης συναλλαγών και πρόσβασης σε δεδομένα και προσφορές.
Μια και μιλήσαμε για ηλεκτρονικές πληρωμές στην Ασία, 1,65 τρισ. συναλλαγές έγιναν μέσω QR Codes το 2016 (!) περίπου το 1/3 των συνολικών συναλλαγών! Ακόμα και άνθρωποι που ζητούν χρήματα στο δρόμο τα χρησιμοποιούν!

Το κατάστημα χωρίς ταμεία της Amazon βασίζεται σε QR Codes ενώ η τεχνολογία συνεχώς βελτιώνεται και εμπλουτίζεται με νέες δυνατότητες, όπως για παράδειγμα η έναρξη μιας τηλεφωνικής κλήσης, η αποστολή έτοιμων SMS, email και tweets, η άμεση πρόσβαση σε δίκτυα Wi-Fi, η έναρξη άλλων εφαρμογών κ.ο.κ.

Εκτός από τις πληρωμές oι QR Codes μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να διηγηθούν “ιστορίες”, για να αποδώσουν προσφορές για ένα προϊόν ενώ φυσικά υποστηρίζονται από μια υποδομή συλλογής πολύτιμων δεδομένων από τους χρήστες.

Το μεγάλο πρόβλημά των QR Codes είναι η όχι και τόσο ωραία εμφάνισή τους και η μικρή δυνατότητα παραμετροποίησης και εξατομίκευσης τους σύμφωνα με τις ανάγκες της κάθε εταιρείας. Αυτό βέβαια έχει αλλάξει αρκετά με τα QR Codes των Facebook Messenger, Snapchat και Spotify αλλά και με τη δική μας Startup QR Mitos η οποία έχει καταφέρει να συνδυάσει γραφικά και φωτογραφίες με τους κωδικούς QR, όπως αυτό της κεντρικής φωτογραφίας.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις