Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Ο Mark, τα μπικικίνια και ο Ντάρθ Βέιντερ!

Μόλις διάβασα το ετήσιο καθιερωμένο διάγγελμα του Mark Zuckerberg (μπορείτε να το δείτε παρακάτω) ξεκαθάρισαν πολλά πράγματα! Επίσης διαφάνηκε και μια, έστω και εικονική, μάχη μεταξύ του “καλού και του κακού” και της δύναμης που απορρέει από τα δεκάδες δισ. εσόδων αλλά και από την “κοινότητα” των 2 δισ. ανθρώπων που έχει χτίσει στο Facebook.

Πρώτα απ’ όλα είναι πολύ πιθανό ο Mark Zuckerberg να κατέβει στην πολιτική και να γίνει κάποια στιγμή Πρόεδρος των ΗΠΑ. Η αναφορά του για το “φιξάρισμα” του Facebook, η ανάγκη αποκέντρωσης και η επιστροφή του Facebook στις ρίζες του, δηλαδή σε ένα κοινωνικό δίκτυο όπου θα συναναστρεφόμαστε με φίλους, γνωστούς και την οικογένειά μας, μου θύμισε τους λόγους του Προέδρου Kirkman στο Designated Survivor

Με πολύ απλά λόγια, το Facebook με τον τεράστιο αριθμό χρηστών αλλά και με τα ασύλληπτα προσωπικά και δημογραφικά δεδομένα που έχει στην κατοχή του και προσφέρει για διαφημιστική στόχευση έχει γίνει ένα πανίσχυρο διαφημιστικό μέσο, εφάμιλλο της μηχανής αναζήτησης της Google, με δεκάδες δισ. εσόδων κάθε χρόνο.

Βέβαια εφόσον πληρώνεις για να προωθήσεις τις “ειδήσεις” σου, αληθινές ή ψεύτικες και σε γενικές γραμμές δεν “μπλοκάρεις” χρήστες με απρεπή και κακόβουλη συμπεριφορά, όλα μπορούν να συμβούν, ακόμα και επηρεαστεί η κοινή γνώμη σε περίοδο εκλογών…

Μετά την αναφορά του Mark Zuckerberg ότι θέλει να διορθώσει το Facebook, ήρθε νέο post στο οποίο ανακοινώνει τη μεγάλη αλλαγή στον “αλγόριθμο” εμφάνισης αναρτήσεων ο οποίος θα δίνει προτεραιότητα σε φίλους και γνωστούς και την οικογένεια και όχι στο περιεχόμενο τρίτων και ειδικά εταιρειών και ειδησεογραφικών sites. Σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε ότι ένα 30% των επισκεπτών τους προέρχεται από το Facebook…

Όλα δείχνουν ότι θα γεμίσει το timeline μας γάτες, φαγητά και τοπία αλλά ίσως έτσι πρέπει να γίνει…

Με την ανακοίνωση αυτή της αλλαγής οι μετοχές του Facebook έπεσαν 5% μια και η “αγορά” ανησυχεί ότι με αυτό το τρόπο θα πέσουν τα έσοδά του. Φυσικά δεν έχει αλλάξει κάτι αναφορικά με τις πληρωμένες αναρτήσεις (promoted posts) τις οποίες θα βλέπουμε “κανονικά και με τον νόμο”.

Είναι πολλά τα λεφτά για να μπορέσει να κάνει πράξη την “επιδιόρθωση” του Facebook o Mark, ο οποίος με το συγκεκριμένο διάγγελμα φλερτάρει με τον λαϊκισμό
Αν καταφέρει όμως και το κάνει, και το Facebook χάσει ως συνέπεια 5 ή ακόμα και 10 δισ. δολ. εσόδων, πολύ απλά θα του βγάλω το καπέλο!

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις