Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Τrue Fit: 55 εκατ. δολ. για να αγοράζουμε ρούχα στα μέτρα μας

Η αμερικανική Startup True Fit , η οποία αναπτύσσει μια πλατφόρμα για να βοηθήσει τους χρήστες του Internet να εντοπίσουν τα σωστά ρούχα μόλις έκλεισε μια χρηματοδότηση 55 εκατ. δολ. με την Georgian Partners να ηγείται αλλά και με τη συμμετοχή των Cross Creek Capital, Jump Capital, Signal Peak Ventures και Intel Capital.

Η True Fit ιδρύθηκε το 2010 στη Βοστώνη από τους Jessica Murphy,  Romney Evans και William R. Adler, και είναι μια πλατφόρμα που επιτρέπει στους πελάτες ηλεκτρονικού εμπορίου να εντοπίζουν και να αγοράζουν ρούχα online που τους ταιριάζουν απόλυτα χωρίς να χρειαστεί να τα δοκιμάσουν.

Τα σωστά μεγέθη σε ένδυση και υπόδηση είναι ένα μέγα πρόβλημα του ηλεκτρονικού εμπορίου με αρκετές startups να θέλουν να το αντιμετωπίσουν, γενικά ή ειδικά σε κατηγορίες ρουχισμού, όπως είναι τα εσώρουχα.

Για να γίνει αυτό, η πλατφόρμα συλλέγει και συγκρίνει τα δεδομένα από τις αγορές που έχει πραγματοποιήσει ο χρήστης με εκείνα που σχεδιάζει να αγοράσει. Για να συγκεντρώσει αυτά τα δεδομένα η εταιρεία συνεργάζεται με μεγάλους retailers στη Βόρεια Αμερική, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη, αλλά και πιο πρόσφατα στην Ασία και τη Νότια Αμερική.

Οι τεχνολογίες της True Fit συλλέγουν περισσότερα από 100 σετ δεδομένων από τα e-shop ένδυσης μεγάλων εμπόρων και στη συνέχεια χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη με αλγόριθμους μηχανικής μάθησης για να βοηθήσει τους καταναλωτές να κάνουν τα ψώνια τους ανάμεσα σε προϊόντα που ταιριάζουν απόλυτα στις απαιτήσεις τους.

Οι συστάσεις γίνονται σύμφωνα με τo ιστορικό αγορών των καταναλωτών έτσι ώστε να ενθαρρύνονται να κάνουν και άλλες αγορές. Μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 55 εκατομμύρια χρήστες έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα με το σύστημα να είναι στην ουσία ένα σύστημα crowdsourcing από το οποίο επωφελούνται όλοι: οι πελάτες που βρίσκουν ρούχα που τους ταιριάζουν απόλυτα, με τα e-shops να δίνουν σαν αντίτιμο δεδομένα αγορών των πελατών τους ενώ προσφέρονται και πρόσθετες δυνατότητες προώθησης πωλήσεων μέσω στοχευμένων προϊόντων, προσφορών κ.α. 

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις