Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Ferrero επεκτείνεται στις Η.Π.Α. εξαγοράζοντας και τα “γλυκίσματα” της Nestle U.S.

Ο Όμιλος Ferrero έχει παγκόσμια ηγετική παρουσία στην αγορά γλυκισμάτων και ζαχαρωδών προϊόντων, ανακοίνωσε ότι βρίσκεται στο τελικό στάδιο της συμφωνίας για την εξαγορά του τομέα γλυκισμάτων και ζαχαρωδών της Nestlé στις ΗΠΑ, έναντι 2,8 δισ. δολ. σε μετρητά, οι πωλήσεις του οποίου, το 2016, ανήλθαν στα 900 εκατ. δολ.

Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς, η Ferrero αποκτά περισσότερα από 20 brands με υψηλή αναγνωρισιμότητα στην αμερικανική αγορά, όπως μεταξύ άλλων τα Butterfinger, BabyRuth, 100Grand, Raisinets, και Wonka, και επιπλέον το αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης του σήματος Crunch για γλυκίσματα και άλλες συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων στις ΗΠΑ, καθώς επίσης και σήματα ζαχαρωδών όπως τα SweeTarts, LaffyTaffy, και Nerds.

Με τη συμφωνία αυτή, η Ferrero γίνεται η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου στην αμερικανική αγορά, στην οποία διατηρεί ήδη σημαντική παρουσία μέσω προϊόντων όπως οι καραμέλες Tic Tac, οι πραλίνες Ferrero Rocher, η πραλίνα φουντουκιού Nutella και οι σοκολάτες Fannie May και Harry London, καθώς και μέσω της Ferrara Candy Company, η οποία εξαγοράστηκε πρόσφατα από θυγατρική του Ομίλου Ferrero και διαθέτει σήματα όπως τα Trolli, Brach’s και Black Forest Gummies.

Η Ferrero αποκτά τις παραγωγικές μονάδες, με το αντίστοιχο προσωπικό, της Nestlé U.S. στο Bloomington, Franklin Park και την Itasca, στο Ιλινόις, ενώ οι λειτουργικές δραστηριότητες παραμένουν στο Glendale της Καλιφόρνιας, αλλά και στα υπάρχοντα γραφεία της εταιρείας στο Ιλινόις και το Νιού Τζέρσεϋ.

Σε δηλώσεις του, ο κ. Giovanni Ferrero, (κεντρική φωτογραφία) Εκτελεστικός Πρόεδρος του Ομίλου Ferrero, ανέφερε τα εξής: “Η εξαγορά του κλάδου ζαχαρωδών της Nestlé U.S. μας γεμίζει ενθουσιασμό, καθώς πρόκειται για έναν κλάδο με εξαιρετικά πλούσια γκάμα προϊόντων και εμβληματικά brands, με μακρά ιστορία και τεράστια αναγνωρισιμότητα. Η κίνηση αυτή, σε συνδυασμό με τη μέχρι σήμερα δραστηριότητα της Ferrero στην αμερικανική αγορά, στην οποία περιλαμβάνεται και η πρόσφατη εξαγορά των Fannie May Confections Brands και Ferrara Candy Company, μας δίνει τη δυνατότητα να ενισχύσουμε σημαντικά τη θέση μας, προσφέροντας στους καταναλωτές ακόμη περισσότερα, υψηλής ποιότητας, προϊόντα σοκολάτας, ζαχαρωδών και εποχικών γλυκισμάτων, ενώ και παράλληλα δημιουργεί νέες προοπτικές ανάπτυξης του Ομίλου στη μεγαλύτερη Αγορά του κλάδου, παγκοσμίως. Ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε στην οικογένεια Ferrero τη, γεμάτη ταλέντο, ομάδα της Nestlé και να συνεχίσουμε να επενδύουμε στην ανάπτυξη όλων των προϊόντων και όλων των σημάτων του Ομίλου σε αυτή την εξαιρετικά ελκυστική και στρατηγικής σημασίας αγορά”.

Η εξαγορά υπόκειται στους συνήθεις όρους ολοκλήρωσης, συμπεριλαμβανομένων των απαιτούμενων εγκρίσεων από τις ρυθμιστικές αρχές και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί περί τα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2018.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις