Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

688 εκατ. κινέζοι έστειλαν “κόκκινα φακελάκια” την πρωτοχρονιά στο WeChat!

Έχουμε αναφερθεί αρκετές φορές στο “θαύμα” του WeChat που αν και κατά βάσει είναι ένας messenger έχει μεταμορφωθεί σε ένα καθημερινό πολυ-εργαλείο μέσω Smartphones με εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες.

15 Φεβρουαρίου, παραμονή της πρωτοχρονιάς των Κινέζων, 688 εκατ. χρήστες του WeChat έστειλαν ψηφιακά κόκκινα φακελάκια, ένα παραδοσιακό, χρηματικό κατά βάσει δώρο, στη Κίνα. Το 32% των χρηστών προέρχονται από την κατηγορία των Millennials ενώ το 27% μικρότερης ηλικίας.

Οι χρήστες αγοράζουν στην ουσία ψηφιακές δωροεπιταγές τις οποίες οι παραλήπτες μπορούν να τις εξαργυρώσουν σε αγορές online αλλά και offline τονώνοντας με αυτό το τρόπο και τις τοπικές αγορές. Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες αφορούσαν αγορές σε καταστήματα, την εστίαση αλλά και τις μεταφορές.

Παρότι υπάρχουν μεγάλοι παίκτες στο χώρο σε Ευρώπη και Αμερική η αγορά είναι κατακερματισμένη. Facebook Messenger και WhatsApp έχουν μεγάλο μερίδιο χρηστών, στην Ελλάδα το Viber έχει πάρει όλη την αγορά, υπάρχει το Kik, η Google προσπαθεί να βρει και αυτή το βηματισμό της με το Allo και Apple το ίδιο.

Αποστολή χρημάτων μεταξύ χρηστών σε messengers αυτή τη στιγμή υλοποιείται σε Αμερική και σε επιλεγμένες χώρες της Ευρώπης αλλά προς το παρόν δεν φαίνεται ότι μπορεί κάποια λύση να μπορεί να φτάσει την απόλυτη επιτυχία του WeChat.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις