Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Τα έσοδα από τα Esports, από τα 906 εκατ. δολ. το 2018 θα φτάσουν τα 1,65 δισ. το 2021!

Σύμφωνα με έρευνα της Newzoo τα παγκόσμια έσοδα από τα Esports θα αυξηθούν κατά 38%, από τα 906 εκατομμύρια δολάρια το 2018 θα φτάσουν τα 1,65 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2021, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα για τα Esports της Newzoo. Η Βόρεια μερική θα αντιπροσωπεύει το 38% των εσόδων του 2018, ή 345 εκατ. δολ, ενώ η Κίνα το 18% ή 164 εκατ. δολ.

Αν και τα Esports θα συνεχίσουν να έχουν μικρότερα έσοδα από τα παραδοσιακά αθλήματα, κερδίζουν γρήγορα αριθμό θεατών και κοινό γενικά. Μόλις οι θεατές αρχίσουν να ξοδεύουν σαν τους θεατές παραδοσιακών Sports τότε θα επενδυθούν περισσότερα χρήματα από τους διαφημιστές. Βέβαια ήδη οι μεγάλες παίκτες στο χώρο έχουν αρχίσει να επενδύουν στο αντικείμενο. 

Τα Esports είναι στην ουσία διαγωνισμοί πολλών επαγγελματιών παικτών οι οποίοι παίζουν γνωστά παιχνίδια δράσης πρώτου και τρίτου προσώπου κυρίως, αλλά και ρόλων και αθλητικά, σε μεγάλες αίθουσες με το κοινό να παρακολουθεί την εξέλιξη των αγώνων τοπικά με εισιτήριο ή μέσω Internet και πλατφόρμες όπως το Twitch.

Η Newzoo αναφέρει ότι τα μεγάλα ονόματα – εταιρείες του χώρου θα είναι η πηγή για τα 694 εκατομμύρια δολάρια της βιομηχανίας Εsports ή το 77% της συνολικής αγοράς το 2018. Αυτό θα αυξηθεί στα 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2021, αντιπροσωπεύοντας το 84% των συνολικών εσόδων εσόδων εκείνου του έτους.

Για παράδειγμα η Alienware, η οποία παράγει υπολογιστές ειδικά σχεδιασμένους για παιχνίδια, μόλις εγκαινίασε έναν μεγάλο χώρο εκπαίδευσης των παικτών Esports στις Η.Π.Α. και στην ουσία θα είναι χορηγός της Team Liquid, της πιο γνωστής ίσως ομάδας Esports η οποία λειτουργεί από το 2000. O συγκεκριμένος χώρος, πέρα από υπολογιστές έχει εγκαταστάσεις εστίασης, φυσικής εκγύμνασης, ψυχολογικής υποστήριξης για τους επαγγελματίες παίκτες!

Ο αριθμός των “φιλάθλων” θα αυξηθεί κατά 15,2%, από 143 εκατ. το 2017, σε 165 εκατ. το 2018, ενώ ο αριθμός των ευκαιριακών θεατών θα αυξηθεί από 192 εκατ. το 2017, σε 215 εκατ. Το 2018. Μέχρι το 2021, οι τακτικοί και οι περιστασιακοί θεατές θα φτάσουν τα 307 εκατομμύρια. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση από τα 335 εκατομμύρια το 2017, σε 557 εκατομμύρια το 2021. Το παγκόσμιο μέσο ετήσιο εισόδημα ανά θεατή θα φτάσει τα $5,49 φέτος, από τα 4,58 δολάρια το 2017.

Τέλος, το 2017 έγιναν 588 σημαντικές εκδηλώσεις που έφεραν περίπου $59 εκατομμύρια σε εισιτήρια, από 32 εκατομμύρια δολάρια το 2016. Τα συνολικά χρηματικά έπαθλα όλων των εκδηλώσεων που πραγματοποιήθηκαν το 2017 έφτασε τα 112 εκατομμύρια δολάρια.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα League of Legends ήταν το πιο δημοφιλές γεγονός στο Twitch το 2017 με 49,5 εκατομμύρια ώρες θέασης και $5,5 εκατομμύρια σε εισιτήρια στους αγώνες. 

Η χορηγία είναι η μεγαλύτερη πηγή εσόδων για το Esports το 2018.

Η Newzoo αναμένει ότι το κοινό των Esports θα αυξηθεί σε 557 εκατομμύρια το 2021.

 

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις