Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

CEO PayPal: Οι κάρτες δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στο μέλλον και ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής είναι η Amazon!

Ο Dan Schulman, CEO της Paypal πιστεύει ότι σε 20 χρόνια δεν θα υπάρχουν πλέον πιστωτικές κάρτες, καθώς οι παραδοσιακές μέθοδοι πληρωμής θα αντικατασταθούν από ψηφιακές εναλλακτικές λύσεις.

“Είκοσι χρόνια μετά, δεν θα υπάρχουν πλέον πιστωτικές κάρτες“, δήλωσε ο Schulman στο TheStreet’s Investor Boot Camp στην Νέα Υόρκη. “Γιατί να χρησιμοποιούμε τις κάρτες όταν οι πληρωμές μπορούν να γίνουν με ένα κωδικό QR ή ένα POS σε tablet;

Ο Schulman, ο οποίος έγινε πρόεδρος του PayPal το 2014 και είναι CEO από το 2015, επεσήμανε την αύξηση της δημοτικότητας του PayPal και του App πληρωμών Venmo. Μίλησε επίσης για την τεχνολογία blockchain, αποκαλύπτοντας ότι πιστεύει σε αυτή, αλλά το PayPal και το Venmo δεν θα υποστηρίξουν τα κρυπτονομίσματα για την προστασία των χρηστών.
Δεν θέλουμε να είμαστε με το μέρος των καταναλωτών που χάνουν μεγάλα χρηματικά ποσά“, δήλωσε ο Schulman. Από την άλλη όμως το PayPal συνεργάζεται με το χρηματιστήριο κρυπτονομισμάτων Coinbase για τις αγοραπωλησίες…

Το PayPal Ιδρύθηκε το 1998 και είναι μια από τις πρώτες Fintech και ένας παγκόσμιος ηγέτης στις online λύσεις πληρωμών με περισσότερους από 203 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Είναι Διαθέσιμο σε 202 χώρες και 25 νομίσματα σε όλο τον κόσμο, το PayPal υποστηρίζει το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθιστώντας δυνατή την πληρωμή σε διαφορετικές τοποθεσίες, νομίσματα και γλώσσες χωρίς ο χρήστης να δίνει την πιστωτική του κάρτα στα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Επίσης ανέφερε ότι υπάρχουν 2 δισ. άτομα σε όλο τον κόσμο που δεν έχουν πρόσβαση στο τραπεζικό σύστημα και 70 εκατ. στις Η.Π.Α. (!) ένα γεγονός το οποίο αν συνδυαστεί με την ευρεία χρήση των Smartphones κάνει όλο αυτόν τον κόσμο υποψήφιους πελάτες για το PayPal, και για όλες τις Fintechs μπορούμε να συμπληρώσουμε εμείς.

Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής του PayPal είναι η Amazon αλλά σύμφωνα με τον Schulman, ο ανταγωνισμός «είναι σαν τη βαρύτητα – υπάρχει πάντα ανταγωνισμός γύρω μας».
Ποτέ δεν υποβαθμίζω τι κάνει ο ανταγωνιστής μου“, εξήγησε ο Schulman. «Νομίζω ότι έχουμε έναν υγιή βαθμό παράνοιας».

Επίσης ανέφερε ότι βρισκόμαστε εν μέσω μιας μεγάλης αλλαγής στη λιανική πώληση μια και αυτή μετατοπίζεται στο Internet και τα πάντα ψηφιοποιούνται και το PayPal θέλει να εκδημοκρατίσει τις επιλογές που έχουν καταναλωτές και έμποροι αναφορικά με τις ηλεκτρονικές πληρωμές.

Πρόσφατα, η PayPal κυκλοφόρησε τα ευρήματα μιας νέας έρευνας καταναλωτών που επικεντρώνεται στην κινητή τηλεφωνία, η οποία έδειξε ότι το 52% των πελατών κινητής τηλεφωνίας πραγματοποίησαν περισσότερες ηλεκτρονικές συναλλαγές επειδή το PayPal προσφέρθηκε ως επιλογή αγοράς.
Το PayPal είναι μοναδικό, καθώς είναι ο μοναδικός παίκτης στο χώρο των πληρωμών που λειτουργεί σε σε παγκόσμιο επίπεδο τόσο στην καταναλωτική όσο και στην εταιρική – εμπορική πλευρά του οικοσυστήματος, με ικανότητα να προσφέρει εξαιρετικές εμπειρίες αγορών από άκρο σε άκρο“, ανέφερε η εταιρεία. “Εξαιτίας αυτού, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε εμπειρίες που οι άλλοι δεν μπορούν, και μπορούμε να το κάνουμε αυτό πολλές φορές χωρίς να απαιτείται από τους εμπόρους να κάνουν οποιαδήποτε πρόσθετες και πολύπλοκες ενέργειες“.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις