StartUpper

Crowd Cow: Το “online χασάπικο” που φέρνει τα πάνω-κάτω στην αγορά κρέατος

Όταν το 2015 οι «βετεράνοι» της αμερικανικής Startup σκηνής Joe Heitzeberg (της Madrona Venture Labs) και Ethan Lowry (Urbanspoon), έστησαν την Crowd Cow δεν μπορούσαν καν να διακρίνουν τις διαφορές σε ορισμένα ζώα και δεν γνώριζαν πολλές από τις βασικές ποικιλίες κρέατος.
Σήμερα, τρία χρόνια μετά, η Startup με έδρα το Σιάτλ έχει καταφέρει να κάνει αισθητή την παρουσία της στη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ και σταδιακά αποκτά πελατειακή βάση στο σύνολο της χώρας.
Πρόσφατα μάλιστα, ολοκλήρωσε έναν ακόμα γύρο χρηματοδότησης, συνολικού ύψους 8 εκατ. δολαρίων. Τον Ιανουάριο του 2017, είχε αντλήσει επίσης 2 εκατ. δολάρια και μέσα σε έξι μήνες περίπου είχε καταφέρει να βάλει στο ταμείο της 1 εκατ. δολάρια από πωλήσεις.
Η Crowd Cow διαχειρίζεται μία online πλατφόρμα μέσω της οποίας οι πελάτες μπορούν να κάνουν τις αγορές τους. Όμως δεν είναι μόνο αυτό: Στόχος των ιδρυτών της εταιρείας είναι όχι μόνο να αλλάξουν τον τρόπο πώλησης του κρέατος (πεδίο στο οποίο δεν έχουν σημειωθεί σημαντικές αλλαγές τα 50 τελευταία έτη), αλλά και να στηρίξουν τη βιώσιμη κτηνοτροφία, προς όφελος του πλανήτη μας.
Η Crowd Cow έχει οργανώσει και αναπτύσσει ένα δίκτυο από ανεξάρτητους παραγωγούς και επιχειρεί να κτίσει μία εταιρεία που θα αλλάξει τις ζωές των πελατών της αλλά και των προμηθευτών της.
Αν μη τι άλλο, αποτελεί ένα επιτυχημένο παράδειγμα που αξίζει τον κόπο να το μελετήσουν και στη χώρα μας όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα και πιστεύουν ότι η βιώσιμη, περιβαλλοντικά υπεύθυνη κτηνοτροφία μπορεί να αποτελέσει ένα από τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της ελληνικής οικονομίας.
Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις