Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι η PayPal χτίζει τα “οχυρά” και τα “όπλα” του για να γίνει το απόλυτο κέντρο πληρωμών και σχετικών υπηρεσιών, τόσο για ιδιώτες όσο και για επιχειρήσεις, αλλά και για να αντιμετωπίσει τις άλλες Fintechs αλλά και τις μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες σε Η.Π.Α. και ειδικά στην Κίνα.
Αρχές της εβδομάδας η PayPal εξαγόρασε την Hyperwallet, μια λύση παγκόσμιων πληρωμών ηλεκτρονικού εμπορίου και marketplaces έναντι 400 εκατ. δολ. σε μετρητά.
Εχθές ανακοίνωσε την εξαγορά της Simility, η οποία ασχολείται με την κυβερνοασφάλεια, ένα καυτό θέμα σε παγκόσμια επίπεδο με μεγάλη ζήτηση ειδικών και σχετικών υπηρεσιών, έναντι 120 εκατ. δολ.
Το διαφορετικό στη Simility είναι ότι προσφέρει εξελιγμένα εργαλεία στους εμπόρους για να μπορέσουν εύκολα να φιλτράρουν και να εντοπίσουν κακόβουλες ενέργειες.
Είχε προηγηθεί η εξαγορά της Jetlore, η οποία ιδρύθηκε από επιστήμονες του Stanford οι οποίοι ανέπτυξαν ένα σύστημα πρόβλεψης της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών με μεγάλη λεπτομέρεια απευθυνόμενη σε εταιρείες λιανικής προφανώς.
Και αφήσαμε για το τέλος την εξαγορά της iZettle, του ευρωπαϊκού μονόκερου πληρωμών για ελεύθερους επαγγελματίες και μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω φορητών συσκευών, έναντι 2,2 δισ. δολ.