Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

H Google θα μπορεί πλέον να συνδέσει διαφημίσεις με πραγματικές αγορές στα καταστήματα!

Άλλος ένας μεγάλος πονοκέφαλος για τις εταιρείες ψηφιακής διαφήμισης και ένα μεγάλο όπλο στη φαρέτρα της Google φέρνει η συμφωνία της Google με την Mastercard.

Η συμφωνία αυτή θα δώσει την δυνατότητα στην Google και στους διαφημιζόμενους της να ελέγχει αν μια διαφήμιση online οδήγησε σε μετατροπή σε πώληση στο φυσικό κατάστημα!

Το Bloomberg, επικαλούμενο τέσσερα άτομα με γνώση της συμφωνίας, ανέφερε ότι επιλεγμένοι διαφημιζόμενοι ήδη χρησιμοποιούν το νέο εργαλείο!
Η συμφωνία ήταν αποτέλεσμα συνομιλιών μεταξύ των δύο εταιρειών κατά τη διάρκεια των τεσσάρων τελευταίων ετών και μέχρι σήμερα ήταν άγνωστη στους χρήστες καρτών, πάνω από 2 δισ. στη περίπτωση της Mastercard.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η Google δαπάνησε εκατομμύρια δολάρια για να πάρει τα δεδομένα από την Mastercard, ενώ οι δύο πλευρές συζήτησαν την ιδέα της κατανομής στα έσοδα από διαφημίσεις. Μια εκπρόσωπος της Google δήλωσε στο Bloomberg ότι ο γίγαντας της αναζήτησης δεν έχει συμφωνίες κατανομής εσόδων με κανέναν από τους συνεργάτες του. Αρνήθηκε να σχολιάσει την εταιρική σχέση, αλλά αναφέρθηκε στο νέο εργαλείο διαφήμισης. “Πριν ξεκινήσουμε αυτό το beta προϊόν πέρυσι, δημιουργήσαμε μια νέα, διπλή τεχνολογία κρυπτογράφησης που εμποδίζει τόσο την Google όσο και τους συνεργάτες μας να βλέπουν τις πληροφορίες προσωπικής ταυτοποίησης των αντίστοιχων χρηστών. Δεν έχουμε πρόσβαση σε προσωπικές πληροφορίες από τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες των συνεργατών μας ούτε μοιραζόμαστε προσωπικές πληροφορίες με τους συνεργάτες μας“.

Εν τω μεταξύ, ο Seth Eisen, εκπρόσωπος της Mastercard, αρνήθηκε να σχολιάσει την πληροφορία αλλά ανέφερε ότι η εταιρεία καρτών μοιράζεται τις τάσεις των συναλλαγών με τους εμπόρους και τους παρόχους υπηρεσιών, ώστε να μπορούν να μετρήσουν την αποτελεσματικότητα των διαφημιστικών εκστρατειών. Είπε ότι πληροφορίες όπως ο όγκος των πωλήσεων και το μέσο μέγεθος της αγοράς μοιράζονται μόνο εάν οι έμποροι δώσουν την άδειά τους. “Δεν παρέχονται ξεχωριστές συναλλαγές ή προσωπικά δεδομένα. Δεν παρέχουμε πληροφορίες για την παρακολούθηση, την προβολή διαφημίσεων ή τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας των διαφημίσεων σχετικά με μεμονωμένους καταναλωτές“.

Δύο άνθρωποι κοντά στις συνομιλίες δήλωσαν στο Bloomberg ότι η Google απευθύνθηκε και σε άλλες εταιρείες πληρωμών σχετικά με το εργαλείο της, αλλά δεν είναι σαφές εάν έχουν υπογραφεί και άλλες συμφωνίες. Η υπηρεσία λειτουργεί μόνο με άτομα που έχουν συνδεθεί σε έναν λογαριασμό Google και δεν έχουν εξαιρεθεί από την παρακολούθηση διαφημίσεων. Με το εργαλείο, το οποίο η Google εξακολουθεί να δοκιμάζει, μπορεί να ταιριάζει το προφίλ ενός χρήστη με αγορές που πραγματοποιεί στα καταστήματα. Η υπηρεσία αυτή δοκιμάζεται με μια μικρή ομάδα διαφημιζόμενων στις Η.Π.Α. με συνεργάτες που μπορούν να δουν τα στοιχεία πωλήσεων και το κατά πόσο οφείλεται σε μια διαφήμιση της Google. Δεν βλέπουν τις προσωπικές πληροφορίες του αγοραστή, πόσα δαπανούν ή τι αγόρασαν. Ισχύει μόνο για διαφημίσεις αναζήτησης και ψώνια.

Αντιλαμβανόμαστε όλοι μας ότι υπάρχει θέμα προσωπικών δεδομένων μια και δεν υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα για τα προσωπικά στοιχεία που έχουν πρόσβαση τόσο η Google όσο και οι διαφημιζόμενοι της.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις