StartUpper

“Ανοίγει” και στην Ελλάδα η διαδικτυακή τράπεζα της Holvi

Τη διάθεση σε ελεύθερους επαγγελματίες και μικρές επιχειρήσεις από την Ελλάδα των υπηρεσιών διαδικτυακής τραπεζικής που έχει αναπτύξει, ανακοίνωσε η Holvi, η startup που δημιουργήθηκε στην Φινλανδία και που είχε παρουσιάσει παλαιότερα το Startupper.gr.

Η εταιρεία έχει λάβει άδεια ως Ίδρυμα Πληρωμών για να λειτουργήσει στις χώρες του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (είναι η αντίστοιχη άδεια με βάση την οποία η ελληνική Viva Payments αναπτύσσει το ηλεκτρονικό “πορτοφόλι” πληρωμών και σχεδιάζει την επέκτασή της σε χώρες του εξωτερικού) και οι υπηρεσίες της περιλαμβάνουν τη δημιουργία ενός «κλασσικού» τρεχούμενου λογαριασμού, την παροχή εργαλείων διαχείρισης των οικονομικών μίας μικρής εταιρείας (δημιουργία ηλεκτρονικών τιμολογίων, βιβλία εσόδων-εξόδων κλπα.) και τη δυνατότητα δημιουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος. Έχοντας εντοπίσει ότι οι πελάτες των παραδοσιακών τραπεζικών ιδρυμάτων που υποεξυπηρετούνται κυρίως είναι οι μικροί επιχειρηματίες, οι οποίοι όμως αποτελούν την μεγάλη πλειονότητα της επιχειρηματικής δραστηριότητας, η Holvi “στοχεύει” τις υπηρεσίες της κυρίως σε αυτούς.

Ξεκινώντας τη διεθνή της επέκταση το καλοκαίρι του 2014, έχει ήδη δεχθεί τους πρώτους “πιλοτικούς” της πελάτες σε 11 ευρωπαϊκές χώρες. Από τον Αύγουστο οι Έλληνες μπορούσαν να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για να γίνουν χρήστες της υπηρεσίας, ενώ από το τέλος Νοεμβρίου η Holvi υποδέχεται πλέον πλήρως τους πρώτους “πιλοτικούς” της πελάτες και από την αγορά της Ελλάδος.

“Υπάρχει μία νέα γενιά επιχειρηματιών στην Ελλάδα και θέλουμε να τους παράσχουμε τα εργαλεία που χρειάζονται προκειμένου να λειτουργήσουν τις επιχειρήσεις τους”, αναφέρει σε ανακοίνωση Τύπου της εταιρείας ο Γιόχαν Λόρενζεν, διευθύνων σύμβουλος της Holvi.

Όπως εξηγεί σε επικοινωνία της με το Startupper.gr η Ελίνα Ραασάανεν, διευθύντρια εισόδου της εταιρείας σε νέες αγορές, οι πρώτοι πελάτες που θα εγγραφούν από την Ελλάδα στην υπηρεσία θα έχουν ουσιαστικώς μία περισσότερο έγκαιρη πρόσβαση στην υπηρεσία μέσα από μία προσωπική διάδραση με την εταιρεία, και όχι μέσω αυτοποιημένων διαδικασιών, όπως θα γίνεται όταν η πλατφόρμα λειτουργήσει πλήρως για τις διεθνείς αγορές. Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των πελατών από την Ελλάδα που μπορεί να δεχθεί η πλατφόρμα, αλλά η εταιρεία θα βρίσκεται σε προσωπική επικοινωνία με τον κάθε πελάτη προκειμένου να τον εγγράψει στην πλατφόρμα και να λάβει τις προτάσεις και την ανάδρασή του για τα χαρακτηριστικά της, κάτι που μπορεί να καθυστερήσει τη διαδικασία αποδοχής νέων πελατών, εάν αυτές ανέλθουν σε πολλές χιλιάδες.

Μέχρι στιγμής έχουμε έναν αριθμό ανθρώπων από την Ελλάδα που έχουν εγγραφεί στο Holvi και τώρα απευθυνόμαστε πιο ενεργά στις μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Μπορούμε να εγγράψουμε με ταχείς διαδικασίες τους νέους πελάτες και δεν υπάρχει κάποιο αριθμητικό όριο. Το προϊόν είναι έτοιμο και φυσικά όσο πιο πολλοί είναι οι ‘early access’ χρήστες τόσο πιο γρήγορα θα μάθουμε από αυτούς ώστε να προετοιμάσουμε ένα πλήρες λανσάρισμα“, αναφέρει η Ραασάανεν στο Startupper.gr.

Η Ελλάδα είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα αγορά για εμάς. Εκτιμούμε ότι ο τομέας των μικρών επιχειρήσεων στην Ελλάδα δεν έχει στη διάθεσή του ένα εργαλείο όπως το Holvi, το οποίο μπορεί να αντικαταστήσει τις παραδοσιακές τράπεζες και ταυτόχρονα να τους επιτρέψει να διαχειριστούν τις επιχειρήσεις τους. Επιπλέον, η ελληνική startup ‘σκηνή’ δείχνει πολύ ‘ζωντανή’ και πιστεύουμε ότι το προϊόν μας θα είναι μία καλή επιλογή για τις ελληνικές startup εταιρείες που θα θέλουν να ακολουθήσουν το ‘ταξίδι’ μας“, προσθέτει.

Η υπηρεσία που έχει αναπτύξει η Holvi ουσιαστικώς αντικαθιστά πλήρως τις παραδοσιακές τράπεζες: η πλατφόρμα της αποτελεί μία ενιαία λύση συλλογής πληρωμών, διαχείρισης εξόδων, αποστολής ηλεκτρονικών τιμολογίων, και τήρησης στοιχείων για τα οικονομικά της επιχείρησης. Ο πελάτης δεν χρειάζεται έναν ξεχωριστό λογαριασμό, καθώς μέσω του Holvi δημιουργεί έναν τυπικό IBAN λογαριασμό, από οπουδήποτε βρίσκεται στην Ευρώπη, προκειμένου να τον χρησιμοποιήσει οπουδήποτε εντός της ηπείρου. Το άνοιγμα λογαριασμού στη Holvi είναι δωρεάν, ενώ οι χρεώσεις της αφορούν στις εισερχόμενες και εξερχόμενες πληρωμές (0,90 ευρώ έκαστη, και ένα επιπλέον 3% για πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών). Ο πελάτης-χρήστης μπορεί να χειρισθεί το λογαριασμό του τόσο μέσω υπολογιστή όσο και μέσω “έξυπνου” κινητού τηλεφώνου. Η πλατφόρμα προσφέρεται αυτή την στιγμή, εκτός από τα φινλανδικά, και σε αγγλικά, ισπανικά και γερμανικά, τις κύριες αγορές της εταιρείας, η οποία ξεκίνησε από την φινλανδική πρωτεύουσα το 2011 και εποπτεύεται από τις φινλανδικές ρυθμιστικές αρχές.

Είναι κοινός τόπος να ακούμε από ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων σε όλη την Ευρώπη ότι είναι απογοητευμένοι από τη γραφειοκρατία των τραπεζών. Μόνο και μόνο το άνοιγμα ενός λογαριασμού είναι μία πολύπλοκη, εκνευριστική διαδικασία. Η Holvi λύνει αυτά τα προβλήματα και ‘κτίζει’ το χρηματοοικονομικό hub του μέλλοντος, όπου ο τελικός πελάτης απολαμβάνει την αξία που πραγματικά απαιτούν οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες“, αναφέρει στο Startupper.gr η Ραασάανεν.

Η εταιρεία προγραμματίζει την διάθεση των υπηρεσιών της σε δύο ακόμη χώρες πριν τα Χριστούγεννα.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις