Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Πάνω από 1 δισ. δολάρια τα έσοδα από τις διαφημίσεις σε podcasts το 2019

Τα έσοδα από τις διαφημίσεις σε podcasts αναμένεται να ξεπεράσουν το 1 δισ. δολάρια μέχρι το τέλος του 2019, σύμφωνα με στοιχεία του Global Entertainment & Media Outlook 2019-2023 της PwC.

Μάλιστα, από σήμερα μέχρι το 2023, οι διαφημίσεις αυτού του είδους αναμένεται να αυξηθούν κατά 23,1% και να φτάσουν τα 1,4 δισ. δολάρια. Παράλληλα, τα έσοδα από αυτές αναμένεται να ξεπεράσουν τα έσοδα της κυκλοφορίας ψηφιακών εφημερίδων μέχρι το 2022.

Η αύξηση αυτή οφείλεται, σύμφωνα με την έκθεση, σε παράγοντες όπως η αύξηση του κοινού, η αύξηση του περιεχομένου αλλά και κάποιες υψηλού-προφίλ επενδύσεις και εξαγορές από εταιρείες όπως η Spotify, οι οποίες ενισχύουν το ενδιαφέρον των διαφημιστών.

Επιπλέον παράγοντας είναι το αφοσιωμένο κοινό των podcasts. Σύμφωνα με analytics της Apple, οι ακροατές συνήθως ακούνε το 90% ενός επεισοδίου ανεξαρτήτως διάρκειας ή είδους. Σημαντικό ρόλο παίζει και η προγραμματισμένη εισαγωγή διαφημίσεων σε επεισόδια αντί για την χρήση κωδικοποιημένων διαφημίσεων στο αρχείο ήχου του podcast.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την έκθεση της PwC, τα podcasts «διαθέτουν» πολύ λιγότερα διαφημιστικά λεπτά από το ραδιόφωνο. Συγκεκριμένα, ο διαφημιστικός χρόνος στα podcasts είναι δύο λεπτά ανά ώρα ενώ στο ραδιόφωνο είναι δέκα λεπτά ανά ώρα κατά μέσο όρο. Παρόλα αυτά, οι διαφημιζόμενοι εξακολουθούν να είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για το πιο αφοσιωμένο κοινό του podcasting.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις