Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η JPMorgan συνεργάζεται με την Persado και “αξιοποιεί” την AI

Η JPMorgan Chase & Co. συνεργάζεται με την “δική μας” Persado Inc με στόχο να βελτιώσει προωθητικές της ενέργειες, όπως τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε υποψήφιους δανειολήπτες, μέσω της ΑΙ.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία υπέγραψε πενταετή συμφωνία με την Persado προκειμένου να χρησιμοποιήσει ένα εργαλείο της το οποίο είναι σχεδιασμένο για να κάνει τα προωθητικά μηνύματα πιο αποτελεσματικά. Η συμφωνία ακολουθεί δοκιμές που περιλάμβαναν τη χρήση του Persado στις προωθητικές ενέργειες της JP Morgan Chase για πιστωτικές κάρτες και υποθήκες. Οι δύο εταιρείες δεν αποκάλυψαν τους όρους του deal.

Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, η JP Morgan Chase θα ξεκινήσει εφαρμόζοντας το Persado σε ηλεκτρονικά μηνύματα άμεσης απόκρισης, διαδικτυακές διαφημίσεις  και ίσως σε τίτλους mail, αλλά δεν σκοπεύει να το χρησιμοποιήσει σε άλλες ενέργειες προώθησης του εμπορικού της σήματος.

“Έκαναν μερικές αλλαγές που είχαν νόημα και είπα:” Γιατί ήμασταν τόσο χαζοί που δεν το σκεφτήκαμε;”, δήλωσε η Kristin Lemkau, επικεφαλής μάρκετινγκ στη JPMorgan Chase προσθέτοντας ότι “η AI ‘απομακρύνει’ την εποχή που ο CMO έπαιρνε υποκειμενικές και ‘παντοδύναμες’ αποφάσεις”. “Οι CMOs τώρα πρέπει να αποκτήσουν την ικανότητα να επιλέγουν ανάμεσα σε χιλιάδες πωλητές που ισχυρίζονται ότι προσφέρουν ισχυρές δυνατότητες AI”, κατέληξε η κ. Lemkau.

Η Persado, που ξεκίνησε το 2017 από την Αθήνα, με ιδρυτές τους Αλέξη Βρατσκίδη, Assaf Baciu και Guy Krief,  δραστηριοποιείται στον τομέα της αξιοποίησης της τεχνητής νοημοσύνης για την αυτοματοποίηση της παραγωγής περιεχομένου που χρησιμοποιείται σε καμπάνιες μάρκετινγκ. Πλέον, εδρεύει στις ΗΠΑ και η συνολική της χρηματοδότηση έχει ξεπεράσει τα 90 εκατ. δολάρια.

Η γνωσιακή πλατφόρμα της Persado συνδυάζει με πολύ πετυχημένο τρόπο ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων και χρησιμοποιεί σημασιολογικούς αλγόριθμους για να δημιουργήσει το ιδανικό κάθε φορά μήνυμα για μια στοχευμένη επικοινωνιακή καμπάνια, επιλέγοντας μέσα από όλους τους πιθανούς συνδυασμούς προτρεπτικής γλώσσας, συναισθημάτων, προϊοντικής περιγραφής και στοιχείων μορφοποίησης.

Το λογισμικό χαρτογραφεί συναισθήματα και παράγει γλώσσα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε εργαλεία επικοινωνίας όπως είναι τα προωθητικά emails, landing pages σε sites, SMS, push notifications και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις