22 εκατ. σήκωσε η Kheiron για να διευκολύνει τη διάγνωση του καρκίνου

Η Kheiron Medical Technologies, εταιρεία που ασχολείται με την καινοτόμο διάγνωση του καρκίνου μέσω της μηχανικής μάθησης, ανακοίνωσε ότι εξασφάλισε χρηματοδότηση 22 εκατ. δολαρίων από την Atomico, με τη συμμετοχή των υφιστάμενων επενδυτών, Connect Ventures, Greycroft, Hoxton Ventures και EXOR Seeds.

Παρά την τεράστια πρόοδο της επιστήμης τις τελευταίες δεκαετίες, η διάγνωση του καρκίνου παραμένει ένα χρονοβόρο, δαπανηρό και αγχωτικό καθήκον ακόμη και για τους πιο έμπειρους ακτινολόγους. Αυτός είναι ο λόγος, σύμφωνα με τον CEO της Kheiron, Dr. Peter Kecskemethy, που η εταιρεία προσπαθεί να διασφαλίσει την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων που λαμβάνουν οι ασθενείς καθώς και την ασφάλεια, βοηθώντας τους γιατρούς στην καθημερινή τους πρακτική.

Το πρώτο προϊόν της εταιρείας, ένα λογισμικό μηχανικής μάθησης που ονομάζεται Mia, έχει σχεδιαστεί για να αναλύει τις τυποποιημένες εικόνες ψηφιακής μαστογραφίας και να βοηθά τους ακτινολόγους να λάβουν την κρίσιμη απόφαση του αν θα αξιολογήσουν περαιτέρω έναν ασθενή ή όχι.

Το λογισμικό αυτό είχε κορυφαία απόδοση σε μια κλινική μελέτη και ψηφίστηκε το Best New Radiology Software 2019. Σύμφωνα με το Tech.eu, η Kheiron θα χρησιμοποιήσει τη χρηματοδότηση για τη διεξαγωγή δοκιμών μεγάλης κλίμακας με στόχο την κλινική επικύρωση της αποτελεσματικότητας και της ασφάλειας του λογισμικού αλλά και για την κυκλοφορία του σε Ευρώπη, Ηνωμένες Πολιτείες και Ασία.

Ο CTO και συνιδρυτής της Kheiron, Tobias Rijken, δήλωσε σχετικά με την επένδυση: “Είναι άλλο πράγμα να δημιουργείς έναν αλγόριθμο και άλλο το να τον καθιστάς χρήσιμο στην κλινική πρακτική, όταν διακυβεύονται ζωές ασθενών. Το κλειδί για να βοηθήσουμε τους ακτινολόγους να εντοπίσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τον καρκίνο του μαστού προς όφελος των γυναικών ήταν να βρούμε επενδυτές που κατανοούσαν τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να επικυρωθούν και να κλιμακωθούν με ασφάλεια προϊόντα προκειμένου να έχουν παγκόσμιο αντίκτυπο. Η ομάδα της Atomico έχει μια πλούσια εμπειρία στο να το κάνει αυτό σε εταιρείες όπως το Skype, η Uber, το Spotify και η Virgin και δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ευτυχείς που συνεργαζόμαστε μαζί τους σε αυτό το σημαντικό πρόβλημα».

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις