Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

TikTok: H πιο δημοφιλής εφαρμογή βίντεο στον κόσμο με 660 εκατ. λήψεις το 2020!

Το Tik Tok συνεχίζει την ανάρπαστη πορεία του από την περίοδο των lockdowns και στη meta-Covid εποχή.

Παρά τα ζητήματα σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του TikTok, φαίνεται ότι αυτό έχει έρθει για να μείνει, καθώς αναδεικνύεται ως η πιο δημοφιλής πλατφόρμα βίντεο για κινητά το τελευταίο έτος.

Σύμφωνα με τα δεδομένα που παρουσιάζει η Finbold, το TikTok ήταν η πιο διάσημη πλατφόρμα για βίντεο σε smartphones το 2020 σε παγκόσμιο επίπεδο, με 660,12 εκατ. λήψεις. Ακολουθεί το Likee της Σιγκαπούρης, με 270,3 εκατ. λήψεις, ενώ το SnackVideo βρίσκεται στην 3η θέση με 233,57 εκατ. λήψεις. Tο YouTube κατατάσσεται 4o με 222,7 εκατ. λήψεις και το TikTok Lite έρχεται 5o με 141,89 εκατ. λήψεις.

Άλλες εφαρμογές βίντεο για κινητά με πολλές λήψεις περιλαμβάνουν τις: Moj (93,87 εκατ. λήψεις), Zili (84,11 εκατ. λήψεις), MX TakaTak (81,7 εκατ. λήψεις), Josh (78,13 εκατ. λήψεις) και Uvideo (74,95 εκατ. λήψεις).

Η πανδημία επιδρά στην ανάπτυξη του TikTok

Η επιτυχία του TikTok, η οποία επιταχύνθηκε στις αρχές του περασμένου έτους, οφείλεται εν μέρει και στην περίοδο των lockdown, αφού χιλιάδες άνθρωποι έμειναν στο σπίτι, αξιοποιώντας εφαρμογές όπως το TikTok στον άπλετο χρόνο που διέθεταν, οι οποίες τους κρατούσαν απασχολημένους, συνιστώντας μια εναλλακτική μορφή ψυχαγωγίας.

Συγκεκριμένα, οι χρήστες μπορούσαν να φτιάχνουν, να κοινοποιούν ή και απλώς να βλέπουν σύντομα βίντεο που ενσωμάτωναν μουσική, φίλτρα και άλλα στοιχεία, ενημερώνοντας τους φίλους τους, και όχι μόνο, για τις καθημερινές τους συνήθειες ή ό, τι πιο χιουμοριστικό έβρισκαν χάρη στην εφαρμογή!

Αυξάνοντας έτσι σταδιακά τη δημοφιλία του, το TikTok ήρθε να προστεθεί σε μια σωρεία επιτυχημένων εφαρμογών, ωστόσο, η μαζική συλλογή προσωπικών δεδομένων ανήλικων στις ΗΠΑ επέφερε την κατάργηση του για ένα διάστημα. Η εφαρμογή απαγορεύτηκε και στην Ινδία, χάνοντας μια σημαντική αγορά, για λόγους εθνικής ασφάλειας των πολιτών.

Παρόλη την κριτική για έλλειψη διαφάνειας και ενημέρωσης των χρηστών, η εφαρμογή εξακολουθεί να ανταγωνίζεται τις ήδη καθιερωμένες πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις