Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Avocarrot: Το… στοίχημα του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων;

avocarrot_LOGO_02_702X336Έχοντας ως απώτερο σκοπό να αποτελέσει το μεγαλύτερο mobile ad exchange με ειδίκευση στα native ads, γεγονός που θα της επιτρέψει το αργότερο στην προσεχή πενταετία να μεταβληθεί στην επόμενη εταιρεία του 1 δισ. δολ., η startup Avocarrot την οποία ίδρυσαν τέσσερις Κύπριοι κατάφερε να αντλήσει seed χρηματοδότηση που διαμορφώθηκε στα επίπεδα των 2 εκατ. δολ.

Στη σχετική διαδικασία συμμετείχαν οι Odyssey Ventures, Darling Ventures, ο CTO της Kayak, Giorgos Zacharia, ο πρώην Senior Vice President της Digital Unilever, Andy Porteous, καθώς επίσης και ο angel investor Thanos Triant. Επισημαίνεται πως η Avocarrot είχε λάβει 100.000 λίρες ως ποσό αρχικής χρηματοδότησης από 4 επενδυτικές εταιρείες στο Λονδίνο.

“Θέλουμε να αποτελέσουμε το MoPub (ad-serving λύση για εκδότες φορητών εφαρμογών που ανήκει στο Twitter) για τις native mobile διαφημίσεις. Αυτή τη στιγμή, η εφαρμογή μας με την ονομασία Exchange παραδίδει 200 εκατομμύρια ad requests σε μηνιαία βάση. Απώτερος σκοπός μας είναι να παράσχουμε στους app developers λύσεις “out of the box” οι οποίες και θα απλοποιούν την σύνθετη διαδικασία υλοποίησης των native ads”, δηλώνει στο Startupper.gr ο Conno Χρήστου, ένας από τους τέσσερις ιδρυτές της Avocarrot.

Τι είναι οι native ads

Θα πρέπει να σημειωθεί πως οι native ads θεωρούνται ιδιαίτερα σύνθετες, καθώς έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προσομοιάζουν στην μοναδική εμφάνιση μιας εφαρμογής ή ενός website, κάνοντάς τις αυτομάτως πιο δύσκολο να είναι διαχειρίσιμες με αυτοματοποιημένο τρόπο. Για παράδειγμα, μια κλασσική in-app native ad μπορεί να την δει ο χρήστης ενόσω κάνει scrolling σε ένα news feed που υπάρχει σε κάποια social media εφαρμογή, διαβάζοντας updates φίλων.

Στη συνέχεια, ο χρήστης βλέπει ένα “update” από κάποιον διαφημιζόμενο που δείχνει παρόμοιο σε σημαντικό βαθμό, με την μόνη διαφορά πως έχει σημανθεί ως “sponsored” ή “promoted”. Έτσι, λοιπόν, η εφαρμογή Exchange της Avocarrot εκτός από το να παραδίδει αυτού του είδους τις διαφημίσεις, παρέχει μια σειρά από εργαλεία τα οποία βοηθούν στην αυτόματη μετατροπή των banner ads σε native ads. Κατ’ αυτό τον τρόπο, οι app publisher αποκτούν πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα διαφημιζόμενων για in-app native ads δια μέσω της αυτοματοποιημένης μετατροπής!

Πρόσληψη 15 ατόμων στην Αθήνα!

Με τα νέα κεφάλαια η εταιρεία αναμένεται να ενδυναμώσει σημαντικά το στελεχειακό της δυναμικό, καθώς επίσης να επενδύσει σε marketing και εν γένει προώθηση του brand και των λύσεών της. Η Avocarrot έχει την έδρα της στο Σαν Φρανσίσκο, ωστόσο το τμήμα της έρευνας και ανάπτυξης βρίσκεται στην Αθήνα. Μάλιστα, η ποσόστωση στο επίπεδο του απασχολούμενου προσωπικού διαμορφώνεται στη σχέση 80-20, με το εδώ γραφείο να κατέχει τη μερίδα του λέοντος!

“Η συγκεκριμένη καταγεγραμμένη πραγματικότητα θα συνεχίσει να ισχύει, καθώς σχεδιάζουμε να προσλάβουμε 15 άτομα στο γραφείο της Αθήνας. Αυτή τη στιγμή απασχολούμε συνολικά 8 άτομα και μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους θέλουμε να αυξήσουμε τον αριθμό σε 23-25 άτομα!”, τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Χρήστου και συνέχισε: “Ωστόσο, οφείλω να εξηγήσω την διαδικασία που ακολουθούμε στο θέμα της αναζήτησης νέων συνεργατών. Αποτελεί θεμελιώδης πεποίθησή μας πως μόνο μια ισχυρή, καταρτισμένη, ευφϋής ομάδα είναι σε θέση να… οδηγήσει στην ανάπτυξη μια εταιρεία. Υπό αυτό το πρίσμα, αναζητούμε στελέχη τα οποία διακρίνονται από εξυπνάδα, να είναι σε θέση να φέρουν εις πέρας ότι αναλαμβάνουν και φυσικά να διαθέτουν συμβατή κουλτούρα με την υπόλοιπη ομάδα. Αρκεί να σας αναφέρω πως για να καταλήξουμε στην πρόσληψη ενός ατόμου, έχει προηγηθεί ο έλεγχος 70-100 βιογραφικών σημειωμάτων κατά μέσο όρο! Επιπροσθέτως, ακολουθούμε μια ‘αυστηρή’ προσέγγιση πέντε κύκλων συναντήσεων-συνεντεύξεων με τους ενδιαφερόμενους, σε κάθε μια εκ των οποίων αφιερώνουμε αρκετές ώρες. Όσοι, λοιπόν, θεωρούν πως ταιριάζουν με τα όσα αναζητούμε, είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτοι να μας αποστείλουν το CV τους”.

Αγορά 50 δισ. δολ. το 2018!

Ο κ. Χρήστου εξηγεί στο Startupper.gr πως η εν γένει αγορά του mobile advertising παγκοσμίως ακολουθεί μια έντονη τροχιά ανάπτυξης, δείχνοντας τεράστια δυναμική που “μεταφράζεται” σε σημαντικά έσοδα. Συγκεκριμένα, το 2014 η αξία της εν λόγω αγοράς ξεπέρασε τα 9 δισ. δολ., ενώ για τα επόμενα χρόνια οι προβλέψεις… εκτινάσσονται και το 2018 φτάνουν στα επίπεδα των 50 δισ. δολ.!

“Δίχως άλλο, η ευκαιρία είναι κάτι παραπάνω από τεράστια. Όσο για το κομμάτι του native advertising σήμερα καταλαμβάνει το 30-40% των συνολικών προαναφερθέντων μεγεθών. Εάν λάβετε υπόψιν σας πως στο διεθνές στερέωμα οι εταιρείες που ασχολούνται στα σοβαρά με το κομμάτι της native διαφήμισης και θεωρούνται αξιόπιστες δεν ξεπερνούν τα δάκτυλα των δύο χεριών, τότε αυτομάτως αντιλαμβάνεστε ότι την προσεχή πενταετία ενδεχομένως θα είμαστε σε θέση να καταφέρουμε να… σπάσουμε το φράγμα του 1 δισ. δολ. σε ότι αφορά τον κύκλο εργασιών μας!”.

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις