Το ποσό των 16 εκατ. δολαρίων επένδυσε η Sequoia Capital στην Akosha, μια πλατφόρμα messaging που συνδέει πελάτες απευθείας με τις επιχειρήσεις. Μέχρι σήμερα, η Ινδική εταιρεία έχει συγκεντρώσει συνολικά 21,6 εκατ. δολάρια, ενώ στα άμεσα σχέδιά της είναι να προσλάβει 200 νέους προγραμματιστές και product managers, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τις τεχνολογικές δυνατότητες των υπηρεσιών της.
Τέλος, τις υπηρεσίες της Akosha χρησιμοποιούν -μεταξύ άλλων- η ηγέτιδα εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου Snapdeal και ο τηλεπικοινωνιακός πάροχος Aircel. Το Android app της Akosha έχει γίνει downloaded από 140.000 χρήστες, ενώ η εταιρεία ισχυρίζεται πως διαχειρίζεται και επεξεργάζεται περισσότερα από 30.000 αιτήματα πελατών σε καθημερινή βάση, εκ των οποίων τα 18.000 δια μέσω του mobile app της!