Η νέα αλλαγή στο Facebook που δεν πρόσεξε κανείς
H Meta προχώρησε σε μια εξαιρετικά διακριτική αλλαγή στο λογότυπο του Facebook
Σε μία νέα εξαιρετικά διακριτική αλλαγή στο λογότυπο του Facebook, προχώρησε η Meta. Ουσιαστικά, το εικονίδιο F έχει πλέον μια βαθύτερη απόχρωση του μπλε και είναι και ελαφρώς μεγαλύτερο.
Σε ανάρτηση στο ιστολόγιο της η Meta χαρακτήρισε το νέο της σχέδιο ως «πιο τολμηρό, ηλεκτρικό και παντοτινό».
Την ίδια ώρα, ο τεχνολογικός κολοσσός ανανέωσε και τα emoji της, για να «δείχνουν πιο πολυδιάστατα και περισσότερο συναίσθημα». Συγχρόνως, δήλωσε ότι κυκλοφορεί μια νέα δυναμική γκάμα χρωμάτων που περιλαμβάνει γαλάζιο, γαλάζιο του ουρανού, ναυτικό, σκούρο ναυτικό και μπλε.
Βέβαια, οι χρήστες του X δεν έχασαν την ευκαιρία να διακωμωδήσουν την αλλαγή και να την και τη συγκρίνουν με άλλες ενημερώσεις.
https://t.co/iq9NRXiUI4 pic.twitter.com/iuPccYrdd4
— ໊ (@buffys) September 20, 2023
Το Facebook χάνει τους νέους
Σύμφωνα με τη μελέτη του Pew Research Center για το 2022, η απήχηση του Facebook στους εφήβους πέφτει συνεχώς, καθώς εκείνοι συρρέουν σε πλατφόρμες όπως το TikTok, το Snapchat και το Instagram.
Παρά το γεγονός ότι Facebook ανέφερε στην τελευταία τριμηνιαία ανακοίνωση για τα οικονομικά του αποτελέσματα ότι περίπου το 40% του παγκόσμιου πληθυσμού (ή περίπου τρία δισεκατομμύρια άνθρωποι) χρησιμοποιεί την πλατφόρμα κάθε μήνα}, η αύξηση των μηνιαίων ενεργών χρηστών του φαίνεται να έχει σταματήσει.
Κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2023 η εταιρεία κέρδισε μόνο ένα εκατομμύριο μηνιαίους ενεργούς χρήστες στις ΗΠΑ και τον Καναδά, ενώ έχασε 2 εκατομμύρια στην Ευρώπη.