Στα 25 εκατ. δολάρια ανήλθε η χρηματοδότηση δεύτερου γύρου για την UrbanClap, η οποία χρησιμοποιεί έναν εξειδικευμένο αλγόριθμο που βοηθά τους καταναλωτές να βρουν τους καλύτερους παρόχους υπηρεσιών στις κύριες Ινδικές πόλεις.
Της όλης διαδικασίας ηγείται η Bessemer Venture Partners, με τη συμμετοχή των SAIF και Accel Partners, ενώ συνολικά μέχρι σήμερα η UrbanClap έχει συγκεντρώσει 37 εκατ. δολ.
Αυτή τη στιγμή η εταιρεία διαθέτει κάτι παραπάνω από 20.000 παρόχους υπηρεσιών κατά μήκος 75 κατηγοριών, ενώ επεξεργάζεται τουλάχιστον 5.000 αιτήματα πελατών σε καθημερινή βάση διά μέσω τόσο του mobile app όσο και του website της.
Στόχος της UrbanClap εντός του επόμενου δωδεκαμήνου είναι να αναπτύξει τις διαθέσιμες κατηγορίες σε 150, αυξάνοντας τους παρόχους υπηρεσιών σε 200.000 και χειριζόμενη περισσότερα από 100.000 αιτήματα πελατών καθημερινώς, διπλασιάζοντας παράλληλα και το πλήθος των πόλεων στις οποίες λειτουργεί.