Το ποσό των 4,5 εκατ. ευρώ κατάφερε να συγκεντρώσει η Γαλλική startup Azalead, σε μια διαδικασία που συμμετείχαν οι Idinvest και Aurinvest.
Η συγκεκριμένη startup αναπτύσσει μια πλατφόρμα που αφορά το account-based marketing, που αποτελεί μια καινούρια όσο και ενδιαφέρουσα τάση για τα τμήματα πωλήσεων και marketing.
Πως λειτουργεί; Αντί να εστιάζει σε μια ευρεία μάζα από δυνητικούς πελάτες, καταλήγοντας μόνο με ορισμένους, η Azalead ξεχωρίζει τους πλέον ενδιαφέροντες πιθανούς πελάτες, έτσι ώστε οι ενδιαφερόμενοι να μπορούν να τους προωθήσουν και πουλήσουν τη λύση ή το προϊόν που επιθυμούν απευθείας.
Τα στελέχη της Γαλλικής startup διατείνονται πως η συγκεκριμένη επιλογή είναι σαφώς πιο “ευφϋής”, βελτιώνοντας σημαντικά το ρυθμό του conversion, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να επενδύουν το χρόνο τους σε λιγότερους δυνητικά πελάτες.