StartUpper

Οι καταναλωτές καλωσορίζουν τη νέα γενιά πληρωμών

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της MasterCard “Mobile Payments” η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την PRIME Research και παρακολούθησε 2 εκατομμύρια social media posts παγκοσμίως σχετικά με τις πληρωμές, σε Twitter, Facebook, Instagram, Forums, Google+ και YouTube, το 2015, οι καταναλωτές υιοθέτησαν τις αυξανόμενες διαθέσιμες επιλογές σε ψηφιακές πληρωμές.

Οι κάτοχοι καρτών παγκοσμίως ζητούν από τους εκδότες καρτών και τους εμπόρους να προσφέρουν ρεαλιστικές, έτοιμες προς χρήση επιλογές πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου, όπως αποδεικνύεται από τα σχόλια στα social media -τα οποία υπερδιπλασιάστηκαν μέσα σε ένα μόνο χρόνο.

«Όσο περισσότερες επιλογές είναι διαθέσιμες, τόσο η συζήτηση εξελίσσεται και οι καταναλωτές φαίνεται να καλωσορίζουν την επόμενη γενιά πληρωμών», ανέφερε η Marcy Cohen, VP, Digital Communications της MasterCard.

Διευρύνοντας τις επιλογές πληρωμών
Τα ψηφιακά πορτοφόλια, συμπεριλαμβανομένων των Apple Pay, Samsung Pay, Android Pay και MasterPass κυριάρχησαν –σε ποσοστό 97%- στο σύνολο των συζητήσεων για πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου το 2015, με επίκεντρο το λανσάρισμα νέων προϊόντων, τη βελτίωση των υπηρεσιών και το πώς οι χρήστες τις βαθμολογούν. Εκτός των συζητήσεων για ψηφιακά πορτοφόλια, οι κάρτες ανέπαφων συναλλαγών (47%) ξεχώρισαν ανάμεσα στις συζητήσεις, ακολούθησαν τα biometrics (33%), οι προσωπικές πληρωμές (14%) και τα wearables (6%).

MAsterCard2Οι συζητήσεις για κάρτες ανέπαφων συναλλαγών επικεντρώθηκαν στην παγκόσμια αποδοχή σε μέσα μαζικής μεταφοράς -όπως στο Λονδίνο και την Αγία Πετρούπολη- καθώς και στη διαθεσιμότητα για μεγάλα αθλητικά γεγονότα ανά τον κόσμο.

Οι αναφορές σε wearables το τελευταίο τετράμηνο του 2015 ήταν κατά 30 φορές υψηλότερες από το πρώτο τετράμηνο του χρόνου.

Οι συζητήσεις αυξήθηκαν παγκοσμίως
Τα ψηφιακά πορτοφόλια κερδίζουν έδαφος στις συζητήσεις, παγκοσμίως. Τον τελευταίο χρόνο έχει καταγραφεί αύξηση σε όλες τις περιοχές που εξετάζονται από την έρευνα: Ασία-Ειρηνικός (+159%), Ευρώπη (+144%), Λατινική Αμερική (+144%), Μέση Ανατολή & Αφρική (+111%) και Β. Αμερική (+519%).

Η ασφάλεια παραμένει το κλειδί
Η προστασία και η ασφάλεια των κινητών πληρωμών συνεχίζουν να οδηγούν τις συζητήσεις στα social media, καθώς περισσότεροι καταναλωτές συνεχίζουν να έχουν θετική ή ουδέτερη άποψη για τις υπηρεσίες που τους προσφέρονται (94%).

Το 2015, το τέλος των κωδικών και των biometrics ήταν μεταξύ των πιο έντονων συζητήσεων, όπως αποτυπώθηκε στις υπό έρευνα συζητήσεις στα social media σε 163 χώρες ανά τον κόσμο. Η τεχνολογία που συνδέεται με πληρωμές μέσω δαχτυλικού αποτυπώματος και ηλεκτροκαρδιογραφήματος (ECG), αποτέλεσε ενδιαφέρον θέμα για τους χρήστες κατά τη διάρκεια του έτους, ενώ η αναγνώριση προσώπου (“Πληρωμή με selfie”) παρέμεινε κυρίαρχη (55%) στις συζητήσεις που αφορούσαν σε biometrics.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις