Το Bitcoin έφτασε την ιστορικά υψηλή τιμή των 118.000 δολαρίων σημειώνοντας αύξηση 5,66 % σε ένα 24ώρο. Με το κόστος ζωής ανά τον κόσμο να ανεβαίνει και την παγκόσμια οικονομία να βρίσκεται σε ρόλο παρατηρητή, μια οικονομία που αναμένει με φόβο τις επόμενες κινήσεις της Κυβέρνησης Τραμπ πολλοί αναρωτιούνται για ποιο λόγο τα κρυπτονομίσματα παρουσιάζουν τέτοια πρωτοφανή άνοδο.
Πιο συγκεκριμένα, η μετοχή του Bitcoin έχει ανέβει από την αρχή του 2025 20% ενώ το δεύτερο πιο ακριβό ether σημείωσε και αυτό άνοδο της τάξης του 5,4 % τον τελευταίο μήνα.
Ανέκαθεν ο χρυσός αποτελούσε την πιο ασφαλή και σταθερή πηγή πλούτου, μια μονάδα η οποία διατηρούσε πάντα την αξία της ανάμεσα σε οικονομικά κραχ, πολέμους και κρίσεις. Παρόμοια είναι και η περίπτωση των κρυπτονομισμάτων, τα οποία επικαλούνται ως μία καλύτερη μορφή του πιο πολύτιμου μετάλλου, με την μόνη τους διαφορά να είναι ότι τα όρια της εξόρυξής τους είναι άπειρα. Τα ψηφιακά αυτά νομίσματα θεωρούνται από πολλούς ως μια εγγύηση, μία ακριβή μεν, εξασφαλισμένη δε επένδυση που θα τους δημιουργήσει μια δικλείδα ασφαλείας για το μέλλον. Αυτή η άνοδος παρατηρείται ταυτόχρονα με την βούληση της κυβέρνησης των Η.Π.Α. να ενισχύσει τις επενδύσεις στα Ηλεκτρονικά νομίσματα και με την επιβολή δασμών σε κράτη όπως η Βραζιλία, μια κίνηση η οποία εντείνει ακόμα παραπάνω την αβεβαιότητα του διεθνούς χρηματιστηρίου για την παγκόσμια οικονομική σταθερότητα.
Την ίδια στιγμή ο μαύρος χρυσός ή αλλιώς πετρέλαιο παρουσιάζει μια ελαφριά αύξηση κατά 0,01 % ξεπερνώντας τα 68 δολάρια το βαρέλι.
Η εκτίμηση της μέσης τιμής του Brent για την φετινή χρονιά αυξήθηκε από τα 66 στα 68 δολάρια και πιστεύεται ότι η κύρια αιτία είναι οι επιθέσεις του Ισραήλ σε στρατιωτικές εγκαταστάσεις του Ιράν.
Ωστόσο, σύμφωνα με την Υπηρεσία Πληροφοριών Ενέργειας των ΗΠΑ ότι η τιμή του σταδιακά θα μειωθεί και θα ακουμπήσει τα 64 δολάρια το βαρέλι ανακουφίζοντας εκατομμύρια ευρωπαίους καταναλωτές.
