Η Streetbees προσφέρει μια πολύ καλή υπηρεσία στις μεγάλες υπηρεσίες καταναλωτικών προϊόντων μια και έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα ερευνών συνηθειών επιλεγμένων κοινών – καταναλωτών σε όλο τον κόσμο αφαιρώντας όλους τους μεσάζοντες από την εξίσωση.
H εταιρεία ιδρύθηκε το 2015 στο Λονδίνο, από γυναίκα founder μάλιστα, και μόλις έλαβε χρηματοδότηση Seed 5,1 εκατ. δολ από τις BFG Ventures, LocalGlobe και την Octopus Ventures.
Απλά να σημειώσουμε το ύψος του ποσού των 5,1 εκατ. δολ. το οποίο αφορά χρηματοδότηση Seed στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την Ελλάδα πολύ απλά δεν υπάρχει, και θα δούμε αν θα υπάρξει από το 2018 όταν θα λειτουργήσουν τα πρώτα VCs του Equifund.
H Streetbees στην ουσία πληρώνει όλους τους ενδιαφερόμενους που θέλουν να συμμετάσχουν σε έρευνες μεγάλων εταιρειών όχι μόνο σε προκαθορισμένες ερωτήσεις αλλά με προσφορά και προσωπικών δεδομένων και στοιχείων από τη καθημερινότητα τους, όπως για παράδειγμα πολιτικές πεποιθήσεις, καταναλωτικές συνήθειες κ.α. Σε πραγματικό χρόνο μάλιστα.
Η εταιρεία όπως αναφέρει πιστοποιεί με διάφορους τρόπους τους συμμετέχοντες στις έρευνες, χρησιμοποιεί υπολογιστική μάθηση για την ανάλυση των δεδομένων, ανάλογα τις απαιτήσεις του πελάτη, και συμμετέχουν ήδη ένα εκατομμύριο κόσμος σε 87 χώρες συμπεριλαμβανομένου του Ιράν.
Η εταιρεία απασχολεί 40 άτομα και προφανώς θα χρησιμοποιήσει τη νέα χρηματοδότηση για να αυξήσει τη βάση συμμετεχόντων στις έρευνες σε όλο τον κόσμο.