Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Walgreens και Birchbox «φέρνουν» μια νέα πρωτοποριακή εμπειρία ομορφιάς

Η φαρμακευτική εταιρεία Walgreens, πραγματοποιεί μια επένδυση στο Birchbox, έναν προμηθευτή μηνιαίων προϊόντων μακιγιάζ και ομορφιάς μέσω παράδοσης στο σπίτι, σε μια προσπάθεια να αναπτυχθούν οι πωλήσεις προϊόντων της εταιρείας και καλλυντικών σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τα πρώτα 6 καταστήματα ομορφιάς Walgreens με το εμπορικό σήμα Birchbox προγραμματίζονται να ανοίξουν τον Δεκέμβριο του τρέχοντος έτους στη Νέα Υόρκη, το Σικάγο, το Λος Άντζελες και τη Μινεάπολη. Παράλληλα, η εταιρεία σκοπεύει να ανοίξει στις αρχές του 2019, άλλα 5 καταστήματα Birchbox στο Σικάγο, το Ντάλας, το Λος Άντζελες και το Μαϊάμι.                                                                      Αυτή είναι μια συναρπαστική στιγμή για την ομορφιά δήλωσε ο Richard Ashworth, Πρόεδρος της Operations for Walgreens σε ένα δελτίο τύπου. «Προσφέρουμε ένα φιλόξενο και προσβάσιμο περιβάλλον και η προσθήκη του Birchbox στην αυξανόμενη προσφορά μας στην ομορφιά, είναι ένα μεγάλο βήμα στην εκπλήρωση της υπόσχεσης μας να διαφοροποιήσουμε και να αυξήσουμε την εμπειρία ομορφιάς στα καταστήματα Walgreens».

Επιπλέον, στα πιλοτικά καταστήματα, η Birchbox θα προσφέρει την ευκαιρία στους πελάτες να εγγραφούν στις μηνιαίες υπηρεσίες παράδοσης με εξατομικευμένα δείγματα και την εμπειρία “Build Your Own Birchbox” (BYOB),  το οποίο αποτελεί στοιχείο υπογραφής των δύο καταστημάτων της εταιρείας σε Νέα Υόρκη και Παρίσι. Η συνεργασία θα επεκταθεί στο διαδίκτυο, με την Walgreens να προσθέτει ένα τμήμα Birchbox στην ιστοσελίδα της.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις