Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Οι εφαρμογές m-συσκευών “βιτρίνα” των επιχειρήσεων

Τη σημασία της παροχής μιας ελκυστικής εμπειρίας εφαρμογών για m-συσκευές στους υφιστάμενους και στους δυνητικούς πελάτες, η οποία ταυτόχρονα θα αντανακλά τις αξίες που πρεσβεύει η εμπορική επωνυμία τους, αποδεικνύει έρευνα της Oracle. Σύμφωνα, λοιπόν, με τη διεθνή μελέτη που τιτλοφορείται: Millennials and mobility: How businesses can tap into the app generation, σχεδόν το 55% των millennials (γεννηθέντων τις δύο τελευταίες δεκαετίες του 20ου αιώνα) δηλώνουν ότι μια κακή εμπειρία με μια εφαρμογή για φορητές συσκευές θα μείωνε τις πιθανότητες να χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας εταιρείας.

Επιπροσθέτως, το 39% των millennials θα ήταν λιγότερο πιθανό να προτείνει σε άλλους τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας εταιρείας έπειτα από μια κακή εμπειρία με κάποια εφαρμογή για φορητές συσκευές. Παράλληλα, σε ποσοστό 27% παραδέχονται ότι θα εξέφραζαν αρνητική γνώμη συνολικά για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του εν λόγω οργανισμού. Όπως σημείωσε σχετικά ο Suhas Uliyar, VP Mobile Strategy και Product Management της Oracle: “Μια ελκυστική και εξατομικευμένη εμπειρία χρήστη έχει γίνει το νέο όπλο στη μάχη για την προσέλκυση και διατήρηση πελατών από τη γενιά των millennials. Οι επιχειρήσεις που δεν μπορούν να προσθέσουν αξία για τους πελάτες με μια πιο εύχρηστη, λειτουργική και σχετική εμπειρία για φορητές συσκευές, δεν έχουν πολλές ελπίδες να κυριαρχήσουν του ανταγωνισμού”.

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις