Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Natwest γίνεται ψηφιακή για να “χτυπήσει” Revolut και Monzo

Η Βρετανική NatWest, θυγατρική της Royal Bank of Scotland, ξεκίνησε από χθες να “τρέχει” μια ψηφιακή τράπεζα, με στόχο να ανταγωνιστεί την ταχέως αναπτυσσόμενη Fintech σκηνή του Ηνωμένου Βασιλείου.

Το όνομα της νέας τράπεζας είναι Bo και βρίσκεται από χθες τόσο στο App store της Apple όσο και στο Google Play. Όσοι εγγραφούν θα λάβουν μία κίτρινη κάρτα VISA και θα έχουν πρόσβαση στο λογαριασμό τους μέσω της mobile εφαρμογής.

H Bo, σύμφωνα με τη Natwest, σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τους ανθρώπους να διαχειρίζονται τα χρήματά τους και περιλαμβάνει λειτουργίες που επιτρέπουν στους χρήστες να κάνουν τον προϋπολογισμό τους, να θέσουν στόχους εξοικονόμησης και να έχουν πρόσβαση στις συναλλαγματικές ισοτιμίες της Visa όταν χρησιμοποιούν την κάρτα τους στο εξωτερικό. Επιπλέον οι χρήστες θα ενημερώνονται επιτόπου κάθε φορά που χρησιμοποιούν την κάρτα τους.

“Οι άνθρωποι μπορούν να βασιστούν στη Bo για να κρατήσουν τα χρήματά τους ασφαλή, καθώς είμαστε μέρος της Natwest”, δήλωσε σχετικά ο CEO της Bo, Mark Boyle, και συμπλήρωσε πως “ως ψηφιακή τράπεζα, που βασίζεται σε ξεχωριστή τεχνολογία cloud, η Bo είναι επίσης σε θέση να αξιοποιήσει τη νέα τεχνολογία και να αναπτυχθεί γρήγορα σύμφωνα με τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών της”.

Αναγκαία η μετάβαση

Η “μετάβαση” αυτή που πραγματοποιεί η Natwest φαίνεται να καθίσταται επιτακτική καθώς οι ψηφιακές τράπεζες στη Βρετανία κερδίζουν όλο και περισσότερο “έδαφος”, με τους χρήστες αλλά και τις επενδύσεις που λαμβάνουν να αυξάνονται ραγδαία.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Monzo και η Revolut, δύο από τους μεγαλύτερους μονόκερους στην Ευρώπη, με εκτιμώμενη αξία στα 2,5 και 1,7 δις αντίστοιχα. Και οι δύο Fintech βρίσκονται σε φάση παγκόσμιας επέκτασης – η Revolut υπέγραψε συμφωνία με τη Mastercard για να επεκταθεί στις ΗΠΑ, ενώ η Monzo έχει κάνει ήδη από τον Ιούνιο το λανσάρισμα της στην Αμερική.

Όλες αυτές οι εξελίξεις όπως είναι λογικό “τρομάζουν” τις παραδοσιακές τράπεζες και τους “αναγκάζουν” να προσαρμοστούν για να μην μείνουν στην αφάνεια. Η HSBC είναι μία από τις τράπεζες που μπήκαν πρώτες σε αυτή τη διαδικασία, λανσάροντας το 2018 μια εφαρμογή διαχείρισης χρημάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο. Μέσα στον πρώτο χρόνο η εφαρμογή της απέκτησε 300,000 χρήστες, όμως την ίδια ώρα η Revolut έχει μια πελατειακή βάση 5 εκατομμυρίων και η Monzo 2 εκατομμυρίων!

Υπάρχει ακόμα λοιπόν πολύς δρόμος μέχρι οι τράπεζες να μπορέσουν να τα “βάλουν” στην πραγματικότητα με τη νέα γενιά υπηρεσιών, όμως όπως βλέπουμε και τώρα με τη Natwest, γίνονται μεγάλα βήματα.

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις