Ultimate magazine theme for WordPress.

Domio: 100 εκατ. δολάρια για την Startup που “τα βάζει” με την Airbnb

Είναι γεγονός ότι η Airbnb έκανε το λεγόμενο disrupt στον ξενοδοχειακό κλάδο, δημιουργώντας μια νέα αντίληψη γύρω από τη διαμονή, που μέχρι τότε ήταν στενά συνδεδεμένη με το δωμάτιο ενός ξενοδοχείου.

Η αλλαγή που έφερε η Airbnb στην αγορά αυτή, προκάλεσε ένα νέο “κύμα” εταιρειών που προσπαθούν να την ανταγωνιστούν προσφέροντας τις ίδιες ή παρόμοιες υπηρεσίες. Πολλές από αυτές μάλιστα, τα καταφέρνουν.

Πριν από μερικούς μήνες, γράψαμε για την Sonder, μια Startup ενοικίασης διαμερισμάτων, που κατάφερε να γίνει μονόκερος μετά από έναν γύρο χρηματοδότησης ύψους 225 εκατ. δολαρίων. Τώρα μια άλλη Startup, η Domio σηκώνει χρηματοδότηση ύψους 100 εκατ. δολαρίων με στόχο την παγκόσμια επέκτασή της.

Πιο συγκεκριμένα, η Domio, η οποία έχει έδρα στη Νέα Υόρκη, θα χρησιμοποιήσει τη χρηματοδότηση – 50 εκατ. σε μετοχές και 50 εκατ. σε δάνειο – για να επεκταθεί σε νέες αγορές στοχεύοντας ένα κοινό που δεν εξυπηρετείται σύμφωνα με την ίδια – millenials, επιχειρηματικές ομάδες και οικογένειες. Αυτή τη στιγμή η Domio δραστηριοποιείται σε 12 αγορές.

Τι ακριβώς όμως παρέχει η Startup;

Η Domio, που ιδρύθηκε το 2016, έχει δημιουργήσει μια τεχνολογική πλατφόρμα που προσφέρει διαμερίσματα για ενοικίαση. Τα διαμερίσματα αυτά βρίσκονται σε “συγκροτήματα” που σχεδιάζει η ίδια και ενοικιάζονται όπως και τα δωμάτια ξενοδοχείων.

Η διαφορά βρίσκεται στο μέγεθος, καθώς τα διαμερίσματα που προσφέρει είναι έως πέντε φορές μεγαλύτερα από ένα τυπικό δωμάτιο ξενοδοχείου, αλλά και στην τιμή. Το 90% των διαμερισμάτων της Domio έχουν δύο έως τέσσερις κρεβατοκάμαρες, ενώ όλα κοστίζουν λιγότερο από ένα δωμάτιο ξενοδοχείου και είναι άμεσα διαθέσιμα.

“Η Airbnb μας έχει διδάξει ότι τα ξενοδοχεία δεν είναι τα μόνα που μπορεί να μείνει κάποιος” δήλωσε ο Hans Tung, managing partner της GGV Capital, η οποία ηγήθηκε του νέου γύρου χρηματοδότησης. “Ένα από τα πράγματα που μας άρεσε στην Domio είναι ότι είναι πολύ αποδοτική από πλευράς κεφαλαίου … Η βραχυπρόθεσμη φύση της παραμονής του πελάτη και ο συνδυασμός εμπειρίας/τιμής που απαιτείται για τη διατήρηση πιστών πελατών είναι βασικές προϋποθέσεις ενός αποδοτικού επιχειρηματικού μοντέλου”, συμπλήρωσε.

 

Σχόλια