StartUpper

Το Netflix νικά το Disney+ με “όπλο” το The Witcher

Στην “αντεπίθεση” φαίνεται να βγαίνει το Netflix, μετά από μια μακρά περίοδο συζητήσεων για τον αυξανόμενο ανταγωνισμό.

Ο “βασιλιάς” του streaming, ανακοίνωσε χθες τα οικονομικά αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου του 2019 και αποκάλυψε ότι στο διάστημα αυτό κατάφερε να αποκτήσει 8,8 εκατ. νέους συνδρομητές ξεπερνώντας τις προβλέψεις του για 7,6 εκατομμύρια. Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία έχει 167 εκατ. συνδρομητές παγκοσμίως, με τους 100 εκατ. από αυτούς να βρίσκονται εκτός ΗΠΑ. Όσον αφορά τα οικονομικά του, το Netflix ανακοίνωσε έσοδα 5,47 δισ. δολαρίων και κέρδη 1,30 δολαρίων ανά μετοχή.

Την ίδια ώρα, η δημοφιλής πλατφόρμα ετοιμάζεται να “χτυπήσει” σε άλλο ένα μέτωπο – αυτό των Oscar. Οι παραγωγές του Netflix κατάφεραν φέτος να αποσπάσουν 20 υποψηφιότητες, με το “The Irishman” να είναι υποψήφιο σε εννέα κατηγορίες, το “Marriage Story” σε έξι, το “The Two Popes” σε τρεις και αρκετά ακόμα να ακολουθούν. Βέβαια, οι υποψηφιότητες δεν σημαίνουν σίγουρα βραβεία, καθώς στις Χρυσές Σφαίρες, το Netflix είχε 34 υποψηφιότητες και μόλις δύο βραβεύσεις. Ωστόσο, δείχνουν αδιαμφισβήτητα τη δυναμική της πλατφόρμας και τη διάθεσή της να εδραιωθεί στη βιομηχανία του κινηματογράφου με μερικές από τις καλύτερες ετήσιες παραγωγές.

Witcher εναντίον Mandalorian

Ο ανταγωνισμός στον χώρο του streaming αυξήθηκε σημαντικά το 2019, με την έλευση του Apple TV+ και του Disney+, ενώ το 2020 αναμένεται ακόμα πιο σκληρή μάχη καθώς στο παιχνίδι θα μπει το HBOMax της WarnerMedia και το Peacock της NBCUniversal. Αυτό, όπως φαίνεται παραπάνω, δεν επηρεάζει ιδιαίτερα το Netflix αλλά ούτε και το “τρομάζει” για το μέλλον.

Σε επιστολή προς τους μετόχους της, η εταιρεία μιλά για τον ανταγωνισμό και λέει πως “υπάρχει άφθονος χώρος για να αναπτυχθούν πολλές υπηρεσίες καθώς η τηλεόραση χάνεται”. Το Netflix επίσης αναφέρεται σε κάποια στοιχεία των Google Search Trends, τα οποία δείχνουν ότι το ενδιαφέρον του κοινού για το -δικό του- “The Witcher” είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό για το “Mandalorian” του Disney+, για το “Morning Show” του Apple TV+ ή για το “Jack Ryan” της Amazon.

Google Trends

Η σύγκριση αυτή μπορεί να μοιάζει άδικη καθώς το Disney+ είναι προς το παρόν διαθέσιμο σε λίγες χώρες, αλλά το Netflix υποστηρίζει ότι ακόμη και αν το κανάλι ήταν παγκόσμιο “η εικόνα δεν θα ήταν πολύ διαφορετική”. Μάλιστα, λέει ότι η πρώτη σεζόν του “The Witcher” τείνει να γίνει η πιο δημοφιλής που είχε ποτέ η πλατφόρμα, με 76 εκατ. συνδρομητές να το παρακολουθούν.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.