Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

LG Electronics: Δρομολογεί επένδυση 39,5 δις δολαρίων-Στόχος 79 δις δολάρια σε πωλήσεις έως το 2030

Η ανακοίνωση της εταιρείας έρχεται περίπου δύο χρόνια αφότου η LG έκλεισε τις ζημιογόνες δραστηριότητές της κινητής τηλεφωνίας παγκοσμίως το 2021 για να επικεντρωθεί στους τομείς ανάπτυξής της, όπως τα έξυπνα σπίτια, το Internet of Things (IoT), οι λύσεις B2B, τα εξαρτήματα EV, η ρομποτική, η τεχνητή νοημοσύνη (AI) και οι πλατφόρμες. 

Η LG Electronics σχεδιάζει να επενδύσει 39,5 δις δολάρια σε έρευνα και ανάπτυξη, εγκαταστάσεις και στρατηγικές επενδύσεις, καθώς στοχεύει να φτάσει τα 79 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις έως το 2030, από 51,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022.
Ο κορεατικός κολοσσός ηλεκτρονικών ειδών και συσκευών, παρουσίασε τη νέα στρατηγική του και σκοπεύει να ενισχύσει τις πλατφόρμες υπηρεσιών στις οικιακές συσκευές της, όπως τα προϊόντα τηλεόρασης και οι λευκές συσκευές. Επίσης, να ενισχύσει τις μονάδες B2B αξιοποιώντας την εμπειρία της στην αγορά B2C και να επιταχύνει νέες αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις, όπως η φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων (EV) και η ψηφιακή υγειονομική περίθαλψη.
Η ανακοίνωση της εταιρείας έρχεται περίπου δύο χρόνια αφότου η LG έκλεισε τις ζημιογόνες δραστηριότητές της κινητής τηλεφωνίας παγκοσμίως το 2021 για να επικεντρωθεί στους τομείς ανάπτυξής της, όπως τα έξυπνα σπίτια, το Internet of Things (IoT), οι λύσεις B2B, τα εξαρτήματα EV, η ρομποτική, η τεχνητή νοημοσύνη (AI) και οι πλατφόρμες.
«Η LG θα συνεχίσει να επιδιώκει το τολμηρό όραμά της να μεταμορφωθεί σε μια εταιρεία έξυπνων λύσεων ζωής που συνδέει και επεκτείνει τους χώρους και τις εμπειρίες των πελατών, αντί για την τρέχουσα θέση της ως η καλύτερη μάρκα οικιακών συσκευών», δήλωσε ο William Cho, Διευθύνων Σύμβουλος της LG Electronics. «Θα δημιουργήσουμε μια ολοκαίνουργια LG επαναπροσδιορίζοντας τον τρόπο που εργαζόμαστε και επικοινωνούμε, ενώ προχωράμε προς αυτόν τον στόχο».
Η εταιρεία, η οποία πωλεί ετησίως περίπου 100 εκατομμύρια προϊόντα υλικού, δεν κατασκευάζει και πωλεί μόνο συσκευές τηλεόρασης, αλλά θέλει επίσης να προσφέρει webOS ως πάροχος πλατφόρμας υπηρεσιών, σύμφωνα με τον Cho. Για παράδειγμα, η LG smart TV εξοπλισμένη με webOS προσφέρει προσαρμοσμένο διαφημιστικό και τηλεοπτικό και ψυχαγωγικό περιεχόμενο από περισσότερα από 3.000 κανάλια μετάδοσης και 2.500 συνεργάτες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των on-demand πλατφορμών streaming.
Η LG εξετάζει επίσης την ανάπτυξη μιας οικιακής ενεργειακής πλατφόρμας, παρέχοντας μια λύση που ενσωματώνει HVAC (θέρμανση, εξαερισμός και κλιματισμός), ESS (σύστημα αποθήκευσης ενέργειας) και φορτιστή EV.
Όσον αφορά την ψηφιακή υγειονομική περίθαλψη, η LG θα συνεργαστεί με την θερμοκοιτίδα νεοφυών επιχειρήσεων LG Nova στη Βόρεια Αμερική και βρίσκεται στη διαδικασία δημιουργίας μιας μονάδας επιχειρηματικών κεφαλαίων για την υποστήριξη των νεοσύστατων επιχειρήσεων, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις