Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Salesforce: Ανακοινώνει τη νέα πλατφόρμα Einstein 1

Η πλατφόρμα Einstein 1 δίνει στις εταιρείες τη δυνατότητα να συνδέουν με ασφάλεια οποιαδήποτε δεδομένα με CRM με ΑΙ και να δημιουργούν εφαρμογές που υποστηρίζονται από τεχνητή νοημοσύνη χαμηλού κώδικα.

Η Salesforce, παγκόσμιος ηγέτης στο ΑΙ CRM, ανακοίνωσε σήμερα την πλατφόρμα Einstein 1, η οποία περιλαμβάνει σημαντικές εξελίξεις για τις δυνατότητες του Salesforce Data Cloud και του Einstein AI, όλες βασισμένες στο πλαίσιο μεταδεδομένων της Salesforce.

Η πλατφόρμα Einstein 1 δίνει στις εταιρείες τη δυνατότητα να συνδέουν με ασφάλεια οποιαδήποτε δεδομένα με CRM με ΑΙ και να δημιουργούν εφαρμογές που υποστηρίζονται από τεχνητή νοημοσύνη χαμηλού κώδικα. Η ανακοίνωση έγινε στο πλαίσιο του Dreamforce 2023, του εμβληματικού ετήσιου συνεδρίου της Salesforce, το οποίο φέτος πραγματοποιείται από τις 12 ως τις 14 Σεπτεμβρίου στο Σαν Φρανσίσκο.

Τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας πλατφόρμας Einstein 1 περιλαμβάνουν:

Πλαίσιο μεταδεδομένων της Salesforce: Το πλαίσιο μεταδεδομένων της Salesforce βοηθά στην οργάνωση και κατανόηση δεδομένων από όλες τις εφαρμογές, παρέχοντας μια κοινή γλώσσα επικοινωνίας. Αυτό το πλαίσιο δημιουργεί μια ενιαία προβολή των δεδομένων σε ολόκληρη την επιχείρηση, ανεξάρτητα από το πώς είναι δομημένα σε διάφορα συστήματα.

Προσαρμογή και πλατφόρμες χαμηλού κώδικα: Οι οργανισμοί μπορούν να προσαρμόσουν τις εμπειρίες και τις ενέργειες χρήστη χρησιμοποιώντας υπηρεσίες πλατφόρμας χαμηλού κώδικα, συμπεριλαμβανομένων προβλέψεων AI, αυτοματισμού και διεπαφών χρήστη. Αυτές οι προσαρμογές είναι άμεσα διαθέσιμες σε βασικές εφαρμογές χωρίς την ανάγκη σύνθετης ενσωμάτωσης.

Data Cloud: Το Data Cloud της Salesforce ενοποιεί τα δεδομένα πελατών, τα δεδομένα τηλεμετρίας, τις συνομιλίες Slack και άλλους τύπους δεδομένων, καθώς είναι σε θέση να επεξεργάζεται τεράστιες ποσότητες δεδομένων σε πραγματικό χρόνο και, κατά συνέπεια, να βελτιώνει τις εμπειρίες CRM.

Δεδομένα, αυτοματοποίηση και ανάλυση σε κλίμακα: Η πλατφόρμα Einstein 1 υποστηρίζει πλέον χιλιάδες αντικείμενα μεταδεδομένων ανά πελάτη, με δυνατότητα διαχείρισης τρισεκατομμυρίων σειρών. Ο αυτοματισμός μπορεί να ενεργοποιηθεί σε κλίμακα και οι λύσεις ανάλυσης εργάζονται στα ίδια δεδομένα, παρέχοντας πλούσιες πληροφορίες.

Einstein Conversational AI: Η Salesforce παρουσιάζει το Einstein Copilot, έναν βοηθό τεχνητής νοημοσύνης που ενσωματώνεται σε κάθε εφαρμογή CRM. Βοηθά τους χρήστες με ερωτήματα φυσικής γλώσσας και «αναλαμβάνει δράση» με βάση τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών. Το Einstein Copilot Studio επιτρέπει τη δημιουργία προσαρμοσμένων εφαρμογών με τεχνητή νοημοσύνη και ενσωματώσεις με πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων.

Einstein Trust Layer: Το Einstein Copilot λειτουργεί εντός του ασφαλούς Einstein Trust Layer, διασφαλίζοντας το απόρρητο και την ασφάλεια των δεδομένων, ενώ παράλληλα επωφελείται από τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη.
Πλαίσιο μεταδεδομένων για AI: Το πλαίσιο μεταδεδομένων της Salesforce ενισχύει την τεχνητή νοημοσύνη παρέχοντας περιβάλλοντα πλούσια σε περιεχόμενο για αλγορίθμους μηχανικής μάθησης. Αυτό επιτρέπει στα μοντέλα AI να κατανοούν καλύτερα τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες και να βελτιώνονται με την πάροδο του χρόνου.

Να σημειωθεί ότι η Salesforce ανακοίνωσε επίσης το Slack AI, το οποίο είναι πλέον είναι ενσωματωμένο στο Slack, την εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων της εταιρείας. Μεταξύ άλλων, το βελτιωμένο Workflow Builder της πλατφόρμας επιτρέπει στους χρήστες να συνδέουν εργαλεία με λίγα μόνο κλικ και παρέχει έναν κόμβο (hub) για ευκολότερη πρόσβαση στην εργασιακή ροή.

Η νέα λειτουργία Slack Lists δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται τις εργασίες τους στη ροή επικοινωνίας του Slack, δημιουργώντας λίστες με ενεργά projects, την πρόοδο των οποίων μπορούν να παρακολουθούν ως την ολοκλήρωσή τους. Επιπλέον, οι προγραμματιστές μπορούν εύκολα να δημιουργήσουν και να αναπτύξουν προσαρμοσμένες εφαρμογές, φιλοξενώντας τις στο Slack.

Οι καινοτομίες που εισάγει η Salesforce στοχεύουν στη βελτίωση της οργάνωσης και της αξιοποίησης των δεδομένων των πελατών εντός των επιχειρήσεων, στον εκσυγχρονισμό των διαδικασιών και στη βελτίωση της εμπειρίας πελάτη.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις