Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Mastercard: Λανσάρει το “Shopping Muse”, ένα νέο εργαλείο αγορών τεχνητής νοημοσύνης

Το Shopping Muse εξετάζει το πλαίσιο της αγοραστικής εμπειρίας του χρήστη, τις άμεσες ερωτήσεις που τίθενται και το περιεχόμενο της συνομιλίας.

Η Mastercard λανσάρει ένα νέο εργαλείο αγορών τεχνητής νοημοσύνης που ονομάζεται “Shopping Muse“, το οποίο βοηθά τους χρήστες να λαμβάνουν εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων. Το εργαλείο τροφοδοτείται από τη Dynamic Yield, μια εταιρεία εξατομίκευσης που εξαγοράστηκε από τη Mastercard τον Απρίλιο του 2022.

Το εργαλείο χρησιμοποιεί την καθομιλουμένη γλώσσα των χρηστών και να τη μετατρέπει σε προσαρμοσμένες προτάσεις προϊόντων. Κατανοεί φράσεις όπως “beach formal” και μμπορείτε να του κάνετε ερωτήσεις στο εργαλείο όπως “Τι πρέπει να φορέσω για έναν καλοκαιρινό γάμο;”

Το Shopping Muse εξετάζει το πλαίσιο της αγοραστικής εμπειρίας του χρήστη, τις άμεσες ερωτήσεις που τίθενται και το περιεχόμενο της συνομιλίας. Οι αλγόριθμοι χρησιμοποιούν δεδομένα από τον κατάλογο προϊόντων του λιανοπωλητή, μαζί με την επιτόπια συμπεριφορά του αγοραστή, όπως κλικ σε συγκεκριμένα προϊόντα και προσθήκη προϊόντων σε καλάθια. Οι αλγόριθμοι εξετάζουν επίσης τις προτιμήσεις σε πραγματικό χρόνο και τις γνωστές προτιμήσεις που επιδεικνύει ο καταναλωτής.

Εκτός από τη δυνατότητα να βοηθήσει τους χρήστες να κάνουν αναζήτηση ανά φράση, το Shopping Muse μπορεί επίσης να προτείνει αντικείμενα ακόμα και όταν ο χρήστης δεν μπορεί να βρει τις λέξεις για να περιγράψει αυτό που ψάχνει. Η Mastercard εξηγεί ότι «χρησιμοποιώντας ολοκληρωμένα προηγμένα εργαλεία αναγνώρισης εικόνας, οι λιανοπωλητές μπορούν να προτείνουν σχετικά προϊόντα με βάση οπτικές ομοιότητες με άλλα, ακόμη και αν δεν διαθέτουν τις σωστές τεχνικές ετικέτες».

Το νέο εργαλείο της Mastercard, αν και τώρα χρησιμοποιείται στη μόδα, θα μπορούσε να επεκταθεί και σε άλλες κατηγορίες, όπως τα έπιπλα και τα είδη παντοπωλείου.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις