Ultimate magazine theme for WordPress.

H Καλυψώ Μανωλιά νέα Marketing Manager της Pobuca

H Καλυψώ Μανωλιά αναλαμβάνει νέα καθήκοντα ως Marketing Manager  στην Pobuca (πρώην Sieben) και θα είναι υπεύθυνη για το αντίστοιχο τμήμα της εταιρείας.

Η Pobuca ειδικεύεται σε συστήματα διαχείρισης πελατών (CRM) και παραγωγικότητας και έχει παρουσία σε 5 συνολικά χώρες.

Πέρα από το branding της Pobuca, θα είναι υπεύθυνη και για το performance marketing που η εταιρία εφαρμόζει κυρίως στις αγορές του εξωτερικού. Στο παρελθόν έχει εργαστεί στα τμήματα e-commerce και marketing της FF Group και της πολυεθνικής εταιρείας ηλιακής ενέργειας RECOM Solar.

Διαβάστε ακόμη: Ισίδωρος Σιδερίδης (Pobuca): “Αν μια εταιρεία πει ότι κάνει τα πάντα, θα αποτύχει στα πάντα”

Η Pobuca (πρώην SiEBEN) αποτελεί scale-up εταιρεία παροχής CRM software. Στα 20 χρόνια λειτουργίας της παρέχει ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων συμβουλευτικών υπηρεσιών και τεχνικής εφαρμογής των λύσεων της, όπως επίσης και περαιτέρω υποστήριξη με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό των πελατών της και την αύξηση των πωλήσεων τους.

Έχοντας ως έδρα το Λονδίνο και παρουσία σε άλλες χώρες όπως η Αργεντινή, η Πολωνία και τα ΗΑΕ, η εταιρεία απασχολεί σήμερα 110 εργαζόμενους εκ των οποίων οι 40 είναι προγραμματιστές, ενώ σύντομα αναμένεται και η επέκτασή της στην Κύπρο και σε άλλες αγορές της Λατινικής Αμερικής.

Έχει βραβευθεί ως «Microsoft Country Partner» τις χρονιές 2016 και 2011, ενώ συμπεριλαμβάνεται στους AI innovators της Microsoft όντας και «χρυσός συνεργάτης». Η Pobuca αποτελεί πρότυπο μιας ταχέως αναπτυσσόμενης εταιρείας η οποία χάρη στις εξαιρετικές επενδυτικές προοπτικές που παρέχει, κατάφερε σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και εν μέσω οικονομικής κρίσης να συγκεντρώσει μεγάλα ποσά από χρηματοδοτήσεις που από το 2016 ανέρχονται σε 7 εκατ. ευρώ.

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.