Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Stripe “ενισχύεται” με νέες λειτουργίες εν μέσω πανδημίας

Την ώρα που οι online πληρωμές είναι πιο αναγκαίες και άρα πιο “δημοφιλείς” από ποτέ, η Stripe ανακοινώνει τρεις νέες λειτουργίες για τη διευκόλυνση των πελατών της και την επέκταση των υπηρεσιών της.

Η πρώτη εξ αυτών θα είναι η δυνατότητα έκδοσης καρτών η οποία θα δίνεται απευθείας σε επιχειρήσεις προκειμένου αυτές με τη σειρά τους να φτιάχνουν τις δικές τους πιστωτικές κάρτες για τους πελάτες τους, προσαρμοσμένες σε κάθε περίπτωση και σκοπό.

Πέραν αυτού, η Stripe θα επεκτείνει τον αριθμό των δικτύων καρτών που γίνονται δεκτά στην πλατφόρμα της προκειμένου να απλοποιήσει τη διαδικασία των συναλλαγών σε διεθνείς αγορές. Ουσιαστικά η Stripe τώρα θα μπορεί να παρέχει απευθείας “σύνδεση” με τα μεγαλύτερα δίκτυα καρτών – Visa, Mastercard, American Express, Discover, JCB και China Union Pay     -τα οποία καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος των πληρωμών σε Βόρεια και Λατινική Αμερική, Νοτιοανατολική Ασία και Ευρώπη.

Μέχρι τώρα, η Stripe συνεργαζόταν με τρίτους προκειμένου να δέχεται πληρωμές από αυτά τα δίκτυα σε διαφορετικές περιοχές, κάτι που της έδινε λιγότερη ευελιξία όσον αφορά τις συναλλαγές αλλά και τη χρήση των δεδομένων τους.

Τέλος, η εταιρεία λανσάρει τη λειτουργία “revenue optimization” (Βελτιστοποίηση εσόδων), η οποία μέσω τεχνητής νοημοσύνης θα επανεκτιμά και θα εγκρίνει περισσότερες συναλλαγές που διαφορετικά θα απορρίπτονταν στο παρελθόν. Σύμφωνα με την εταιρεία, η συγκεκριμένη λειτουργία αναμένεται να αυξήσει τα έσοδα των εμπόρων που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα έως και 2,5 δισ. δολάρια φέτος.

Όλες οι λειτουργίες μαζί υποδεικνύουν το γεγονός ότι η Stripe προσπαθεί να αναβαθμιστεί με περισσότερες υπηρεσίες, σε μια εποχή που η χρήση της έχει αυξηθεί λόγω των τρεχουσών συνθηκών παγκοσμίως. Η κίνηση αυτή μάλιστα έρχεται μία μόλις εβδομάδα μετά τη χρηματοδότησή της με 600 εκατ. δολάρια.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις